וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ברוכיאן נח, זנדברג וגרשון בתמונת ההרכב

דור בלך

3.2.2009 / 14:31

הראשון עדיין פצוע, אבל בקבוצה מעריכים שיוכל לפתוח מול הפועל ת"א. זנדברג וגרשון כנראה יורכבו על חשבון בנאדו וטל המוצהבים

ניר נחום הגיע הבוקר (שלישי) לראשונה לאימון בית"ר ירושלים בבית וגן והתקבל בברכות. הרכש היחיד של בית"ר בחלון ההעברות התאמן עם הקבוצה וקיבל את החולצה מספר 18, חולצתו של משה אוחיון אשר עשה את הדרך ההפוכה ועבר לאשדוד.

"אומנם עד עכשיו זאת לא העונה הכי טובה של בית"ר ירושלים, אבל בשלושת המשחקים האחרונים היה אפשר לראות שמשהו טוב עובר על הקבוצה. באופן אישי אני אנסה לעזור כמה שיותר לקבוצה על מנת להשיג את המטרות שלה", סיפר נחום לאתר הרשמי של המועדון.

עוד הוסיף: "היו לי שאיפות וחלומות להגיע לקבוצות גדולות, תמיד האמנתי בעצמי ואני שמח שהיום אני מצטרף לאלופת המדינה. משה אוחיון סיפר לי כמה המועדון הזה מדהים ואיך שמתאהבים בו תוך כמה ימים, אחרי האימון הראשון אני מבין גם למה".

אבירם ברוכיאן לא התאמן היום וזכה למנוחה עקב פציעתו. בבית"ר ינסו להכשירו עד למשחק מול הפועל ת"א, ומאמינים כי עד ליום שני, בו יערך המשחק, יוכל לפתוח בהרכב. שמעון גרשון החולה צפוי לחזור להרכב מול האקסית המיתולוגית, כשאת מקומו של אריק בנאדו המוצהב יתפוס ככל הנראה הקפטן דוד אמסלם.

על אף שמאמן בית"ר, ראובן עטר, עדיין לא תירגל הרכב לקראת המפגש, מיכאל זנדברג, שערך היום אימון אישי, צפוי גם הוא לשוב להרכב על חשבונו של עידן טל המוצהב. במידה ואבירם ברוכיאן לא יהיה כשיר, יהיה זה שמאול קוזוקין שיתפוס את עמדת הקשר האחורי כשזנדברג יוסט לאגף. נכון לעכשיו אריאל הרוש הצעיר צפוי להמשיך ולקבל את המפתחות לשער הקבוצה, כשטברטקו קאלה ימשיך על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully