וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תגיע ל-61 נקודות בגארדן

קובי בריאנט שבר שיא באולם של הניקס והסביר: "אתה מרגיש את זה בהתחלה וממשיך". דייויד לי הוסיף: "אפשר היה לראות מה הוא מתכנן"

"זו ברכה לעסוק במה שאתה אוהב ולחוות רגעים כאלו", סיכם הלילה (בין שני לשלישי) קובי בריאנט תצוגת ענק אישית שכללה 61 נקודות בניצחון 117:126 של הלייקרס על ניו יורק ניקס. "היו לי משחקים בהן מסרתי הרבה אסיסטים, היו לי משחקים בהם קלעתי הרבה נקודות", הוסיף, "הכל תלוי בקצב בו אתה נמצא. אתה מרגיש את זה בהתחלה ואחרי זה ממשיך עם זה"

קובי שבר את שיא הנקודות בגארדן המחודש שהיה שייך למייקל ג'ורדן ואת השיא בגארדן בכלל, שהיה שייך לברנרד קינג, אשר בחג המולד ב-1984 קלע שם 60. קובי הגיע למאזן הנקודות שלו בעזרת 19 מ-31 מהשדה שכללו גם 3 מ-6 מחוץ לקשת והוסיף 20 מ-20 מהקו.

"הוא היה לוהט מהרגע הראשון וסיים את המשחק כמעט באותו מצב. זו הייתה הופעה מרשימה", הוסיף פיל ג'קסון, ששחקנו גם שבר את שיא הנקודות העונתי של שחקן אחד, שהיה שייך לטוני פארקר, שמוקדם יותר העונה קלע 55 נקודות.

כזכור, הלילה הגדול של קובי הגיע כיממה אחרי שפציעתו של אנדרו ביינום התבררה כחמורה וככזו שתרחיק אותו מהמגרש לתקופה שנעה סביב שלושה חודשים. קובי הצהיר במילים שעכשיו הוא ייאלץ לקחת אחריות נוספת והצהיר על כך פעם נוספת במעשים על המגרש. הלילה הוא קיבל עזרה ראויה לציון מפאו גאסול, שקלע 31 והוריד 14 ריבאונדים.

דייויד לי המפסיד הוסיף על הכוכב: "הוא לא דיבר עם אף אחד על הפרקט. הוא היה שקט מאוד היום ומהרגע שהוא קלע את שתי השלשות הראשונות שלו יכולת לראות מה הוא מתכנן. מאמצע הרבע הראשון כבר היה ברור לכולם שהוא לא היה בקטע של לתרום או של לקחת 10 ריבאונדים, שמה שהוא הולך לעשות הערב זה לקלוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully