וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל אנטבי בספק לבית"ר ירושלים

מגן הפועל תל אביב נצטווה לנוח מספר ימים עקב מתיחה בשריר הירך האחורי, בהמשך השבוע תתברר כשירותו. אופטימיות לגבי ביברס נאתכו

יומיים לאחר ההפסד הצורם 3:0 לבני יהודה, ויממה לאחר יום החופש לו זכו השחקנים, ערכו הבוקר (שני) שחקני הפועל תל אביב אימון כושר במתחם חודרוב. באופן כללי, האווירה בקבוצה טובה חרף ההפסד לזהובים.

הקבוצה ערכה אימון נוסף אחר הצהריים, ממנו נעדרו יגאל אנטבי, שסובל ממתיחה בשריר האחורי. המגן הוותיק נצטווה לנוח מספר ימים, ושיתופו במשחק הליגה נגד בית"ר ירושלים שייערך ביום שני בעוד שבוע מוטל בספק. אנטבי ייבדק שוב השבוע, ולאחר מכן יתברר אם יוכל ליטול חלק במפגש מול הדאבליסטית. בצוות המקצועי מודאגים לגבי מצבו של אנטבי, ומחכים לסוף השבוע שיתברר מצבו. בסוף האימון לקח המאמן את עדן בן בסט לשיחה אישית, בה בקיש ממנו להיות מעורב יותר במשחק ההתקפה. גוטמן הסביר את הדגשים שלו לחלוץ, כשהמטרה שלו היא שבן בסט ייתן תרומה גדולה יותר להתקפה של האדומים.

גם הקשר ביבראס נתאכו, שסובל מכאבים בקרסול, לא התאמן ועבר סדרת טיפולים. למרות הכאבים שעדיין פוקדים את הקשר, הצוות הרפואי אופטימי לגביי מצבו וניכר כי במועדון אין דאגה לגביי כשירותו למשחק מול בית"ר. גם הקש שי אבוטבול, הסובל ממתיחה במפשעה, לא התאמן. שלושת השחקנים יעברו בדיקות וטיפולים במהלך השבוע.

לפני האימון, אסף גוטמן את שחקניו, ואמר להם: "גם אחרי שהפסדנו לסנט אטיין, ביקשתי מכם לשמור על הדרך שליוותה אותנו לכל אורך השבועות האחרונים. ב-30 הדקות האחרונות פשוט התפרקנו. אני סומך עליכם שתחזרו ליכולת הטובה שהצגנו בעבר".

מחר (שלישי) תערוך קבוצת הוותיקים של המועדון משחק דרבי נגד מכבי תל אביב. המשחק ייערך במתחם חודרוב בשעה 20:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully