וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיע הזמן שנשיג יותר משתי מדליות אולימפיות"

1.2.2009 / 19:44

במסיבת עיתונאים להצגת היעדים ללונדון 2012 הכריזו ראשי הוועד האולימפי על המטרות החדשות והציגו נהלי עבודה חדשים כולל ייעוץ חיצוני

ראשי הוועד האולימפי קיימו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז משחקי בייג'ינג 2008, כשבמרכזה הצגת היעדים והמטרות למשחקי לונדון 2012.

בוועד האולימפי החליטו להפיק כמה לקחים מההכנות לבייג'ינג, שהוגדרו כסבירות ביותר. על מנת ליצור שיתוף פעולה טוב יותר בין איגודי הספורט, היחידה לספורט הישגי והוועד, הוחלט להיעזר הפעם בחברת תכנון אסטרטגי חיצונית, שאנשיה ייפגשו עם כל אחד מהאנשים המעורבים בניהול הספורט האולימפי בישראל, ויקבעו נהלי עבודה חדשים.

שינוי נוסף שאליו התייחסו היו"ר צבי ורשביאק והמנכ"ל אפרים זינגר היה קביעת היעדים. על כך אמר ורשביאק: "התחלנו עם שתי מדליות בברצלונה ומאז אנחנו חוזרים מכל מהדורה עם מדליה אחת או שתיים. הגיע הזמן שנעשה שדרוג ונקפוץ ליותר משתי מדליות. אנחנו מאמינים שזה בכוחנו". בנוסף, הזכיר ורשביאק את הבחירות הקרובות לראשות הממשלה ואמר: "אני קורא לכל המועמדים להביע את עמדתם בנושא חוק ההכנות האולימפיות. אנחנו צריכים לדעת בדיוק מה יהיה התקציב שלנו בכל אחת מהשנים הבאות. כמו שזה נראה היום, תקציב הוועד האולימפי יהיה 25 מיליון שקלים לשנה, וככל שנתקרב למשחקים האולימפיים הוא יגדל".

ורשביאק התבקש להתייחס גם לחזונו של הוועד האולימפי מלפני כמה שנים, לפיו תהיה נבחרת כדור ישראלית בלונדון 2012, כאשר הוקם פרוייקט סביב נבחרת הכדורסל האולימפית: "עם הכדורסל יש להניח שלא נמשיך, אבל עם כדורעף הנשים יש להניח שנמשיך. בהחלט נבדוק אפשרות לבדוק עוד ענפי ספורט".

מנכ"ל הוועד האולימפי, אפרים זינגר, התייחס למסקנות מבייג'ינג, לפיהן הוחלט להיעזר בחברה חיצונית: "בלונדון היעד הוא לשבור את תקרת הזכוכית של 1-2 מדליות, תקרה שבמשך דור היינו בתוכה. חזרנו מבייג'ינג, בדקנו את עצמנו. מצד אחד יש תחושה של שביעות רצון, אבל אנחנו לא מסתפקים ורוצים להציב יעד חדש ולעלות מדרגה נוספת על ידי מיקסום המשאבים הארגוניים והכספיים , ולראשונה ניעזר בכוחות חיצוניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully