וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחי נצרת: סרג' איליי בספק למשחק מול קרית אתא

יצחק סולומון

31.1.2009 / 18:16

מלך השערים של הליגה הלאומית, שכבר כבש עשרה שערים עד כה העונה, נפצע במשחק אימון פנימי ואמר: "אני סובל מחוסר מזל"

מלך שערי הליגה הלאומית, סרג' איילי, בספק גדול למחשק קבוצתו מכבי אחי נצרת מול מכבי קרית אתא נועלת הטבלה שני, 18:30, עילוט) לאחר שנפצע היום (שבת) במהלך משחק אימון פנימי של קבוצתו. איילי ספג חבטה עזה ושכב דקות ארוכות על כר הדשא, כשהוא נאנק מכאבים. רגלו נחבשה בקרסול ובברך, והוא נשמע מתוסכל ומאוכזב.

איילי חזר רק בשבוע שעבר לאחר עונש הרחקה בן שלושה שבועות, והבקיע שלושה שערים במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא (1:3). "זו העונה הכי טובה שלי בישראל, אבל אני סובל מחוסר מזל," אמר איילי. גורמים בהנהלה האשימו את איילי ושחקנים רבים בחוסר אחריות. "לא יכול להיות שכולם עולים לאימון ללא מגני עצם. זו הפקרות", אמר חבר בהנהלה.

המאמן נג'ואן גרייב חגג יום הולדת 35, וביקש מחניכיו: "תנו לי כמתנה ניצחון על קרית אתא". בנצרת לא שוכחים שבסבוב הראשון הפסידו בקרית אתא, הפסד שגרם להתפטרות המאמן שמעון הדרי ולזעזועים הרבים בקבוצה.

מהסגל של מכבי אחי נצרת ייעדרו וויאם עמאשה הפצוע ואמג'ד סולימאן המורחק. "אנחנו חייבים לנצח את קריית אתא כדי שהצמרת לא תברח לנו", מסכם הקשר, חיים סילבס, שאמר: "אנחנו לא מרימים ידיים ועדיין מאמינים בסיכויינו להיות בין הקבוצות שיעלו בסיום העונה לליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully