וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אין לי שום הסבר ליכולת הגרועה שלנו"

מאמן קרית שמונה התקשה להסביר את ההפסד בדוחא: "אסור היה לנו להפסיד". החלוץ דיוניסיו פרננדס מנדס, עשוי להצטרף לבני סכנין

שתי קבוצות במגמות דומות הגיעו לאיצטדיון דוחא כדי לצאת מהמשבר. אחת מהן יכולה לסמן וי על המטרה שלה, השנייה ממש לא. בני סכנין ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל קרית שמונה ועצרה את רצף ארבעת המשחקים שלה ללא ניצחון, בעוד קרית שמונה, שעדיין לא ניצחה בעידן אלי כהן, הוסיפה עוד משחק לרצף המשחקים ללא ניצחון, שעומד כעת על עשרה.

"היה לנו חשוב מאוד לפתוח את המשחק בצורה טובה כדי להראות שמבחינה מנטלית אנחנו באים לנצח", הסביר אייל לחמן, מאמן סכנין, את תוכנית המשחק. "העובדה הזו חיזקה אותי מאוד. עבאס סואן היה מצוין למרות ההחמצה של הפנדל. היכולת הזו אמורה להספיק לנו להמשך הדרך".

כאמור סואן עצמו החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר, אך כמה דקות לאחר מכן סידר אוקוצ'ה ללחמן שלוש נקודות, שהעלו את סכנין למקום העשירי. "זה ניצחון חשוב עבורינו במשחק על שש נקודות", הוסיף חאלד חלאיילה. "הראינו נחישות ואופי. זה המשחק הכי טוב שלנו העונה. התוצאה הייתה אמורה להיות הרבה יותר גבוהה. שלטנו לכל אורך המשחק ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

בסכנין מנסים לצרף חלוץ לפני סגירת חלון ההעברות ביום שני. בקבוצה בודקים את האפשרות להחתים את דיוניסיו פררנדס מנדס, 27, חלוץ פורטוגלי ממוצא גינאי, המשחק באא"ק לרנקה. אופציה נוספת הנבדקת בסכנין היא צירופו של תיירי טאזמטה, ששוחרר ממכבי נתניה.

מנגד, אלי כהן, מאמן קרית שמונה, היה עגום בסיום אחרי שזכה לקריאות 'תתפטר' ו'זבל' מעשרות אוהדים, ואמר: "לא הופענו למשחק היום. לא חיברנו שתי מסירות. היה לנו משחק רע מאוד ואין לי שום הסבר ליכולת הגרועה. חבל שזה קרה, אסור היה לנו להפסיד היום. משחק כדורגל לא ממש היה עקב הגשם השוטף. אני מקווה שנתעשת בהמשך. חשוב לנו לקחת נקודות בבית ושהבית יהיה מבצר". במועדון שוררת אכזבה בעקבות התוצאות האחרונות, וייעשה ניסיון להחתים חלוץ זר לפני יום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully