וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל קרית שמונה

שחקניו של אייל לחמן שמו קץ ל-4 משחקים ללא ניצחון ונהנו משער של אוקוצ'ה (28). קרית שמונה בצרות עם משחק עשירי ברציפות ללא ניצחון

התבוסה 4:0 בחצי גמר גביע הטוטו למ.ס. אשדוד, הייתה הסטירה השלישית תוך שבוע וחצי שחטפה בני סכנין. אך אולי דווקא עכשיו היא תתאושש ותצא לדרך חדשה אחרי ניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה, ובכך עצרה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון.

קרית שמונה, שמסובכת בתחתית וכעת מוסיפה משחק נוסף לרצף תשעת המשחקים שבהם לא ניצחה, נכנעה לשער של אוקוצ'ה במחצית הראשונה, מה שגרם לה לאבד את כל הרוח ומכאן היא התקשתה לחזור למשחק. בינתיים גם אלי כהן לא ממש נראה כמו מושיע, אחרי שהגיע במטרה להחליף את מישל דיין ולהוסיף מחץ לקבוצה הצפונית.

מהלך המשחק

דקה 14 - סלאח חסארמה מקרית שמונה הכשיל את יא יא פטי ברחבה והשופט פסק פנדל לזכות סכנין. אלא שהבעיטה של עבאס סואן, שניגש לבעוט, הלכה החוצה.

דקה 28 - גול! כדור עומק הגיע מאיברהים בסיט בין לואיס גוטיירס לסאלח חסארמה היישר לאוקוצ'ה, שבעט מול דני עמוס ומצא את השער, 0:1 לבני סכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, חיים בנון, באסם גנאים, עבאס סואן, חאמד גנאים, חאלד חלאיילה, איברהים בסיט (איתן עזריה 46), אובודו אוקוצ'ה (יניב לוזון 46), אושרי גיטא.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, לואיס גוטיירס, סאלח חסארמה, דני בונדר, עמיר נוסבאום (עומר פרץ 75), מיגל סבסקו, פול קסאני (ירו בלו 55), תומר סוויסה, עידן סרור (חייר סספדאס 65), שלומי אביסדריס, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully