וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה לדודי סלע ביוהנסבורג

31.1.2009 / 15:12

הטניסאי הישראלי, שיצא לדרום אפריקה, יתמודד בסיבוב הראשון מול דויד פרר הספרדי, המדורג 2 בטורניר. אוקון ניצח את לוי באילת

דודי סלע יצא היום (שבת) לדרום אפריקה, מעודד מהיכולת שהציג באליפות אוסטרליה הפתוחה, שם הגיע לסיבוב השלישי. יש רק בעיה אחת - ההגרלה שנקבעה בטורניר שיחל ביום שני (על סך פרסים של חצי מיליון דולר) זימנה לו כבר בסיבוב הראשון את דויד פרר הספרדי, המדורג 2 בטורניר ו-12 בעולם.

ההישג הטוב ביותר בקריירה של דודי סלע, ההעפלה לגמר טורניר בייג'ינג בשנה שעברה, נקבע אחרי ניצחון על אותו פרר בשמינית הגמר בטורניר. סלע ניצח אז 3:6, 3:6 במה שהיה המפגש היחיד בין שני הטניסאים בסבב. בדומה לימי סוף העונה שעברה, גם הפעם פרר מגיע למשחק בתקופה לא הכי יציבה מבחינתו. הוא אמנם פתח את העונה עם חצי הגמר בטורניר אוקלנד, אבל נשר בסיבוב השלישי של אליפות אוסטרליה הפתוחה, אחרי הפסד למרין צ'יליץ' הקרואטי. המנצח במפגש בין סלע לפרר יתמודד בסיבוב השני מול סימול גרול הגרמני או ויקטור קריבוי הרומני. המדורג הבכיר בטורניר הוא ג'ו ווילפריד צונגה, האיש שניצח את סלע בסיבוב השלישי במלבורן.

בטורניר מסבב הפיוצ'ר שהתקיים באילת (על סך פרסים של 10 אלף דולר) זכה היום נועם אוקון, אחרי ניצחון במשחק הגמר על הראל לוי 4:6, 4:6. השניים שיתפו פעולה בטורניר הזוגות, וניצחו בגמר את טים ואן טריידן (הולנד) ויורגן זופ (אסטוניה) 3:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully