וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה - הכח: מתיאוס לא בוחל באמצעים

דור בלך

30.1.2009 / 14:21

למרות שהוא מסוכסך שנים עם יורגן קלינסמן, הראה הגרמני לשחקניו קטעים ממשחקה של באיירן וביקש להפנים. נואפור צפוי לערוך הופעת בכורה

ללא תיירי טאזמטה ששוחרר ושיחרר קיטור, ועדיין ללא זר חלופי, מכבי נתניה, שקרובה לסיים את חלון ההעברות הזה קירחת מכל הכיוונים, תנסה לחזור למסלול הניצחונות נגד הכח עמידר רמת גן במשחק שייערך באצטדיון הקופסא (שבת, 19:00). את מקומו של טאזמטה בקישור יתפוס ראובן עובד בהופעת בכורה בהרכב, ששוב לא יכלול אף לא חלוץ אחד, כשאיתי שכטר ימשיך באגף השמאלי. מלך שערי נתניה, שלו מנשה, ימשיך לנהל את משחקה של נתניה בקישור יחד עם נקוסי סיאבונגה ואלברטו בלאנקו. השינוי היחיד במרכז המגרש יהיה ביוואן פרנסמן במקומו של רביד גזל, כשגולן חרמון יחזור למרכז ההגנה.

לותר מתיאוס לא מתכוון להסתפק בפחות מניצחון. "הכח במקום האחרון ולא סתם. אנחנו איכותיים מהם בכל עמדה במגרש וחייבים לנצח", הסביר לשחקניו. מתיאוס הפתיע שבחר להראות לשחקניו קטעים מניצחונה המרשים של באיירן מינכן, אותה מאמן הצ'ילבה המיתולוגי - יורגן קלינסמן, על שטוטגרט וביקש מהם ללמוד ולהפנים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, גולן חרמון, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, אלברטו בלאנקו, סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, ראובן עובד, איתי שכטר.

נואפור צפוי לערוך הופעת בכורה

דודו דהאן לעומתו של מתיאוס, דווקא מוכן היטב לנתניה, ועל אף שיסתפק בתיקו, ביקש משחקניו לנסות ולצאת מהקופסה עם שלוש הנקודות. חלוץ הרכש הניגרי ג'וזף נואפור, שהרשים בשבת מול מכבי תל אביב, צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב. הכח תפתח עם שלושה בלמים ותנסה להפתיע את נתניה במתפרצות דרך האגפים.

הרכב משוער: ז'וסלין מאייבי, תומר חליבה, אביב חדד, חיים פונטרמולי, ישראל ראש, איתן טיבי, דידי אונגר, גל לוי, תמיר פור, ברק בדש, ג'וזף נואופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully