וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: אנדי רם ונטלי דשי נוצחו בגמר הזוגות המעורבים

הצמד הישראלי-צרפתי, אנדי רם ונטלי דשי, נוצח בגמר אליפות אוסטרליה לזוגות מעורבים 6:3, 6:1, ע"י הצמד ההודי מירזה ובופאטי

אנדי רם התייצב היום (ראשון) לגמר גראנד סלאם בטורניר הזוגות המעורבים במלבורן, בדיוק שנה לאחר הזכייה ההיסטורית שלו בטורניר הזוגות על אדמת אוסטרליה. אלא שבניגוד לפעם הקודמת, הפעם החשיפה להישג שלו עם נטלי דשי זוכה להרבה פחות תהודה, אולי מתוך כוח ההרגל, שכן הוא כבר זכה עם הצרפתייה ברולאן גארוס (2007) וחגג תואר גם עם בת זוג אחרת, ורה זבונרבה. בניגוד לפעם הקודמת, הפעם גם רם ודשי לא זכו בתואר, מאחר שנוצחו 6:3, 6:1 על ידי סניה מירזה ומאהש בופאטי ההודים. אומנם הצמד ישראלי-צרפתי לא ממש היווה יריב למקבילו ההודי, אבל אין זה מבטל את ההישג המכובד של השניים. בכל זאת, גמר גראנד-סלאם.

שבירה אחת במערכה הראשונה הספיקה לצמד ההודי לפתוח פער ולשייט ל-3:6. רם ודשי שמרו על ההגשה בתחילת המערכה השניה, אך ההודים שברו פעמיים, טיפסו ל-1:4 והמשיכו משם ל-1:6 קליל וזכייה בטורניר הזוגות המעורבים.

זכייה בטורניר הייתה מסדרת לרם 134,460 דולר, בערך שליש ממה שהיה מרוויח אם היה זוכה בזוגות. הוא אומנם יסתפק בפחות, אבל אין זה גורע מתחושת ההישג שנובעת מההגעה למעמד הגמר. בנאום הסיום שלו אמר רם: "אני רוצה לברך את הזוג שניצח. הם היו טובים מאוד. מעבר לזה אני רוצה להודות לנטלי דשי. אנחנו משחקים כבר שנתיים ביחד ואני יכול להגיד שהיא אחת הבנות הנחמדות בסבב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully