וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת: עמוס לוזון פותח פה

30.1.2009 / 14:28

נשיא מכבי לא רגוע לקראת הדרבי. הרביץ בשחקנים מוטיבציה וצעק על בן חיים: "אתה פוזאיסט, תתחיל להתעורר". בהפועל לא פוצים פה

אסיפת קשה נערכה היום (שישי) במכבי פתח תקוה לפני הדרבי מחר מול הפועל פתח תקוה (שבת, 17:35, ספורט 2). הנשיא עמוס לוזון השתמש בהתבטאויות קשות כנגד שחקניו ולקראת הדרבי, תוך שהוא מטיח ביקורת חריפה בחלוץ טל בן חיים, שאיחר לאסיפה בכמה רגעים.

בן חיים נכנס לחדר ההלבשה ולוזון פתח את הפה: "אתה חתיכת פוזאיסט. מי אתה בכלל? אתה עדיין לא כוכב. תפסיק כבר עם הפוזה הזו ותתחיל להתעורר". בקבוצה אמרו שהצעקות הרמות הגיעו אחרי שהחלוץ הצעיר אמר לפני כן שהוא לא יגיע לאסיפה מכיוון שהוא גם כך לא משחק מחר.

אחר כך פנה לשחקני הקבוצה במטרה להמריץ את שאר השחקנים: "בתחילת העונה, כשאמרו לי שהפועל פתח תקוה עולה ליגה, אמרתי שזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לנו כי ננצח אותם במשחקי הדרבי. הם ניסו להשתמש בכל מיני דברים לפני הדרבי הקודם כמו שיחות על היוקרה של העיר, אבל זה לא הלך להם. נעלה וננצח אותם גם הפעם. זה משחק מאוד חשוב, בואו נראה להם מי הקבוצה מספר 1 בעיר". המאמן רוני לוי לא ערך שיחות מיוחדות לקראת המשחק ושחקנים בקבוצה אמרו: "נראה שהדברים של עמוס הספיקו".

דני פרדה שתורגל בהרכב ביומיים האחרונים, יעלה בהרכב הראשון במקומו של בן חיים המורחק. שאר ההרכב לא ישתנה מכיוון שסולי צמח וקובי גנון עדיין פצועים ומשמעות הדבר היא שאורי לוזון ונאור פסר ימשיכו לקבל קרדיט בהרכב.

קיקי מוסמפה הודיע לקבוצה שהוא לא מוכן להתגמש בדרישותיו ויגיע רק בתנאים הראשוניים שהציב. הקשר הוסיף שהוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות בהולנד.

הרכב משוער: אוהד כהן, איסמעיל עמאר, מוראד מגמדוב, בובאן גרנצ'רוב, נאור פסר, אורי לוזון, סירמנה דמבלה, עומר בוקסנבוים, דני פרדה, ליאור אסולין, פאבלו בסטיאניני.

בהפועל דום שתיקה

בהפועל פתח תקוה כנראה מצאו את הנוסחה נגד הדלפות מחדר ההלבשה והדלפות מידע לקבוצות היריבות. לראשונה העונה, באימון המסכם לקראת הדרבי שייערך מחר (שבת, 17:35, ספורט 2), הצוות המקצועי לא דיבר עם השחקנים, לא זימן אותם לשיחות אישיות, לא ערך אסיפה טקטית ולא תירגל את ההרכב הראשון.

המגמה בפתח תקוה השתנתה לאור העובדה שהמנג'ר זאב זלצר התריע בפני השחקנים על הדלפות מחדר ההלבשה וטען שהדבר משחק לידי היריבות ושחקן בקבוצה אמר היום כי זו הפעם הראשונה העונה בה הצוות המקצועי לא שם בפניהם דגשים מקצועיים, ככל הנראה בגלל החשש שהקבוצה תפסיד דרבי שני העונה.

עם זאת, על פי האימונים השבוע מסתמן שבהרכב לא יחולו שינויים רבים, אם כי עדיין קיימת מספר התלבטויות של הצוות המקצועי. בחוליית הגנה ההתלבטות היחידה היא באגף השמאלי של ההגנה, בין עמנואל בנאיני שפתח בשבוע שעבר בהפסד לבית"ר ירושלים, לבין שגיב כהן. בקישור האחורי יפתחו קוני ג'קארידג'ה ויוסי רוזן וגם אבי ריקן נמצא בתמונת ההרכב.

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, עמנואל בנאיני (שגיב כהן), יוסי רוזן, קוני ג'קארידג'ה, אבי ריקן, ג'יוניור ויסה, חן עזריאל, שמעון אבוחצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully