וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - קרית שמונה: בין תקווה לייאוש

השתיים נפגשות לקרב תחתית, בו המנצחת תפתח דף חדש והמפסידה תידרדר מטה (ש', 19:00). סרור בהרכב ק"ש, אוקוצ'ה בחוד סכנין

לאחר התבוסה באמצע השבוע למ.ס אשדוד בחצי גמר גביע הטוטו (4:0), מאמן הפועל בני סכנין, אייל לחמן, חוזר להרכב ששיחק בשבוע שעבר מול מכבי חיפה לקראת המפגש בשבת נגד קרית שמונה (19:00). למרות שאייזיק אבודו (אוקוצ'ה) ויא יא פטי הביעו השבוע את רצונם לעזוב את הקבוצה, שניהם יפתחו בהרכב.

כמו בקרית שמונה, גם בסכנין מורגשת הדריכות לקראת משחק התחתית הלוהט שייערך בדוחא. בקבוצה אומרים שזהו משחק גורלי עבורם, ויש כאלה שהגדירו זאת כקרב על 6 נקודות. בשל כך, החליט לחמן לא להגביר את הלחץ בקבוצה והסתפק בכמה מילים בודדות בסיום האימון: "עשינו הכנה טקטית מצוינת ואנחנו מוכנים", אמר. "צריך לשכוח מהר את התבוסה לאשדוד באמצע השבוע. זה כמו גמר עבורנו ואני מצפה שתגיעו מוכנים".

בסכנין שמחים שהזרים פטי ואוקוצ'ה יישרו קו, לאחר שהבינו כי הקבוצה לא תשחרר את השניים עד תום העונה. אם השניים עדיין ינקטו בצעדים כנגד המועדון או מה שהוגדר מן סוג של 'שביתה איטלקית', הם ייקנסו.

באימון תרגל לחמן את איברהים בסיט, שככל הנראה יפתח לצידו של אוקוצ'ה בחוד הקבוצה, על חשבונו של יחיאל צגא, שיירד לספסל. מסכנין ייעדר גם אחמד קאסום לאחר שהורחק במשחק ביום רביעי מול אשדוד.

השחקנים בקבוצה מודעים לחשיבות המשחק, אבל מסרבים להיות לחוצים: "אין לחץ יותר מהרגיל", אומר אחד מהם. "כולנו יודעים שזה משחק קריטי. אם ננצח נוכל להתחיל מומנטום חיובי ואם לא המצב שלנו יהיה ממש גרוע. כרגע זה משחק העונה בשבילנו". אגב, לאחר המשחק, בלי קשר לתוצאה אשר תהיה, ימשיך לחמן בניסיונו להחתים זר נוסף לפני סגירת חלון העברות של ינואר.

הרכב משוער: מאיר כהן; עלי עותמאן, יה יה פטי, טל חן, באסם גנאים; עבאס סואן, חמד גנאים, חיים בנון, חאלד חלאיילה, איברהים בסיט; אובודו אוקוצ'ה.

קרית שמונה: שני האדומים בהרכב?

דני בונדר או רן קוז'וך בעמדת המגן הימני, זו ההתלבטות היחידה של מאמן קרית שמונה אלי כהן לקראת משחק התחתית הלוהט מחר (שבת, 19:00) בדוחא מול בני סכנין. קרית שמונה ערכה היום את האימון המסכם ואת המתח שנמצאים בו השחקנים והצוות המקצועי היה אפשר להרגיש בכל פינה באימון. למרות החשש לקראת המשחק, כהן העדיף לא לשוחח עם השחקנים לקראת המשחק והתמקד בעיקר בהוראות טקטיות.

בקבוצה עדיין מרוצים מהיכולת ומהתיקו בשבת שעברה מול מכבי פתח תקוה, אבל חסרונו של גיא צרפתי עקב כרטיסים צהובים מעלה את מפלס הדאגה בקבוצה. את מקומו של צרפתי בקישור יתפוס עידן סרור, שהגיע בחלון ההעברות מהפועל תל אביב. כהן עדיין מתלבט לגבי עמדת המגן הימני ולאורך האימון ניסה לסרוגין את בונדר ואת קוז'וך. נכון לעכשיו, כנראה שבונדר יועדף אבל הקואץ' יחליט רק סמוך מאוד למשחק את מי מבין השניים הוא יעדיף.

"אנחנו מאוד רוצים לנצח את המשחק", אמר אחד שחקנים, "כולנו רוצים לחזור למרכז הטבלה, לשם אנחנו שייכים. אף אחד במועדון לא רוצה לחשוב על הפסד ושבמקרה נסתבך חזק בתחתית".

הרכב משוער: דני עמוס, לואיס גוטיירס, סאלח חסארמה, דני בונדר (רן קוז'וך), עמיר נוסבאום, אנחל סבסקו, פול קסאני, תומר סויסה, עידן סרור, שלומי אביסדריס, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully