וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די בראון: "סיפקתי את הסחורה"

29.1.2009 / 23:00

הגארד החדש של מכבי תל אביב חגג פרמיירה מוצלחת (11 נקודות) בניצחון על אלבה ברלין. גרשון שפע מחמאות לליאור אליהו: "אתם יודעים באיזה מצב הוא היה בשנה שעברה ואתם רואים אותו היום"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

שלב הטופ 16 של היורוליג הבטיח מאבקים צמודים יותר, יריבות קשות יותר והרבה מאוד מלחמה, אבל בפועל, במשחק הראשון של מכבי תל אביב בשלב השני, נראתה אך ורק הצגה של הצהובים. קבוצתו של פיני גרשון הביסה במחזור הראשון בקלות את אלבה ברלין 65:96, וקיבלה לא מעט ביטחון עצמי לקראת המשחק הקשה במיוחד מול ברצלונה בחוץ בשבוע הבא.

גרשון: "אלטון בראון לא עזב רק בגלל סיבות מקצועיות"

מאמן הצהובים, פיני גרשון, לא התרגש יתר על המידה בסיום המשחק: "גם משחקים קלים צריך לדעת לעשות". גרשון היה מרוצה מהתרומה ההגנתית של שחקניו, אבל פחות על החלק ההתקפי, למרות 96 נקודות שקלעו. "שמרנו טוב ברוב שלבי המשחק, מה שאני לא יכול להגיד על ההתקפה. מצד שני, אי אפשר לבקש במשחק ראשון בטופ 16 בבית לעשות 120 נקודות", אמר המאמן והוסיף: "יש לנו עוד הרבה מקום לשיפור. קיבלנו 65 נקודות וזה נראה כאילו לא שמרנו טוב. המשחק העומד שלנו לא טוב. אני מסתכל על חצי הכוס הריקה, היה להם יותר מדי ריבאונד התקפה ולנו יותר מדי איבודי כדור".

על הופעת הבכורה של די בראון במדים הצהובים אמר גרשון: "חברתית הוא בסדר, הוא השתלב מהר מאוד. מקצועית, הייתה לו התחלה טובה הוא הפתיע גם אותי בקליעה שלו ואני בטוח שהוא יעזור לנו. עצם העובדה ששיחקנו עם שחקן שלא ידע את כל התרגילים והוא שיחק 18 דקות ושטף המשחק לא נעצר, זה טוב, זאת אופציה שיש לנו בעתיד".

גרשון שפע מחמאות גם לפורוורד שלו, ליאור אליהו שהצטיין גם הערב: "אתם יודעים באיזה מצב הוא היה בשנה שעברה ואתם רואים אותו היום. אני חושב שגם הוא נהנה וגם אנחנו נהנים ממנו. היה תענוג לראות אותו משחק".

על עזיבתו של אלטון בראון אמר גרשון לעיתונאים: "אלטון בראון לא עזב פה רק בגלל סיבות מקצועיות, ותבינו מזה מה שאתם רוצים. מה היינו אמורים לעשות? להשאיר את השחקנים גם אם הם לא טובים?".

מאמן אלבה ברלין, לוקה פאביצ'יץ', אמר: "אני שולח את ברכותיי למכבי תל אביב על הניצחון המוצדק על הקבוצה שלי, ובמיוחד למאמן פיני גרשון. שיקחנו במהירות איטית מאוד ובגלל זה הובסנו".

די בראון: "אנסה לעשות את קרלוס ארויו טוב יותר"

חתן השמחה של הערב, די בראון נשמע מרוצה מאוד מהפרמיירה שלו בקבוצה החדשה: "המשחק האישי שלי היה טוב, אבל הקבוצתי היה טוב יותר, וזה מה שחשוב". על הופעתו אמר בראון: "קיבלתי 20 דקות והצלחתי לספק את הסחורה ואני שמח על כך. אני אשחק חזק כל משחק. אני חבר לקבוצה טוב, אני מקצוען ואעבוד חזק כל אימון ואנסה לעשות את קרלוס ארויו טוב יותר". על הקהל הביתי בצהוב אמר בראון: "הקהל נהדר, ואני מבטיח שנשחק טוב כדי לשמח אותם".

ליאור אליהו, שנתן משחק מצויין והוליך את קלעי מכבי תל אביב עם 22 נקודות אמר בסיום: "חתיכת משחק. שלטנו לכל אורך המשחק. באנו עם הרבה רצון לגמור את זה בהפרש גדול ודיברנו על זה לפני המשחק". על הסיבה להפרש אמר אליהו: "ההגנה היתה המפתח. הם לקחו זריקות קשות ובעקבות זאת עשינו מתפרצות". אליהו גם החמיא למאמנו: "אני מקבל הרבה קרדיט מפיני, הוא נותן לי לשחק גם אחרי טעות אחת או שתיים".

עומרי כספי שנתן משחק מצויין אף הוא, אמר בסיום: "מקאלרוי עשה פאול בהתחלה אז שיחקנו עליו כדי להוציא אותו מהמשחק". עם זאת, כספי לא מתרגש מההפרש הגדול: "זאת רק ההתחלה. זה היה משחק ראשון בבית והיה לנו חשוב לנצח, אבל אלבה יעשו צרות בבית שלהם. אנחנו יוצאים עכשיו לשני משחקי חוץ קשים במדריד וברצלונה, ואם נחזור משם עם ניצחונות נהיה במצב טוב, אבל קודם כל יש לנו את גליל/גלבוע ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully