וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל והלאומית מצטרפות לגביע המדינה

1.2.2009 / 7:58

ההתאחדות תערוך את הגרלת סיבוב ט' (18:30, ערוץ 5), בו משתתפות הקבוצות הבכירות. פיפ"א אישרה את הארכת החלון עד יום ב'

ההתאחדות לכדורגל קיבלה היום (חמישי) אישור מיוחד מהמחלקה המשפטית של פיפ"א להאריך את חלון ההעברות עד יום שני, ה-2.2. תחילה, אמור היה החלון להיסגר ביום ראשון, אך מכיוון כי מדובר ביום בו ההתאחדויות הבינלאומיות לא עובדות, ולא ניתן לקבל טפסי שחרור, פנו בהתאחדות לפיפ"א במטרה להאריך את המועד. ראוי לציין כי גם ההתאחדות האנגלית והספרדית קיבלו אישור דומה בשבועות האחרונים.

משמעות ההחלטה היא שקבוצות הליגה קיבלו עוד 24 שעות להתחזק לפני סגירת החלון בעולם. מספר קבוצות בליגת העל מנהלות מו"מ קדחתניים נגד המזן על מנת לצרף שחקנים חדשים: כך למשל, מנסה מכבי נתניה להחתים את את החלוץ הפנמי, אדווין אגילר. בית"ר ירושלים רוצה להתחזק בברזילאי, הוגו מאגנו, ומכבי תל אביב עשויה להתחזק בחלוץ סקוט סילי.

ולעניין אחר. ביום ראשון (18:30 שידור ישיר בערוץ הספורט) תתקיים במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת סיבוב ט' של גביע המדינה. קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית מצטרפות למעגל המשחקים ואליהן יצטרפו: הפועל אשקלון, הפועל נצרת עילית, סקציה נס ציונה, בני טמרה והפועל אום אל פאחם מהליגה הארצית, הפועל עפולה ועירוני נתיבות מליגה א' והסינדרלה מ.ס דימונה מליגה ב'. הבדרן, ישראל קטורזה, ישלוף את הכדורים. המשחקים יתקיימו ב-14 בפברואר ויועברו בשידור ישיר בערוץ 5+ לייב.

עדכון ראשון: 29/1 19:49
עדכון אחרון: 1/2 10:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully