וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל ת"א: "אם ננצח את בני יהודה, אנחנו ראויים לאליפות"

שחקן בהפועל ת"א החל לדבר גבוהה. בקבוצה לא התרגשו מההפסד למכבי בטוטו. בן בסט צפוי לפתוח לראשונה. הקבוצה תעמוד לדין משמעתי

"אם ננצח את בני יהודה יהיה אפשר להגיד שאנחנו הכי ראויים כרגע לאליפות", כך אמר הערב (חמישי) שחקן הפועל תל אביב, יומיים לפני משחקה של הקבוצה. "ניצחון בשבת יוכיח לכולם שאנחנו יכולים לשמור על יציבות. עד היום הפסדנו הרבה נקודות לקבוצות אמצע טבלה ומטה והגיע הזמן שגם את המשחקים האלה נעבור ללא קושי".

בקבוצה מתייחסים למשחק מול בני יהודה ברצינות רבה וחוששים שהמומנטום המצוין בו הפועל נמצאת בליגה בשבועות האחרונים יקטע. כזכור, גם הקבוצה של אקס הפועל תל אביב, גיא לוזון, נמצאת בכושר מצוין כשהיא ניצחה בששת משבעת משחקיה האחרונים בליגה.

חרף הפרסומים על אכזבה קשה בעקבות ההפסד אמש (רביעי) למכבי תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, נראו שחקני הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי במצב רוח טוב. עוד לפני האימון אסף המאמן אלי גוטמן את שחקניו וביקש לא להתייחס לביקורת על ההפסד בדרבי: "אני גאה בשחקנים הצעירים ובהופעה שלכם", אמר. "עכשיו הפנים שלנו ליום שבת". השחקנים, שנטלו חלק במשחק, עשו אימון שחרור בלבד.

ביום שישי תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק, כאשר כבר היום הסתמנו שני שינויים בהרכב, לעומת ההרכב שפתח במשחק הליגה האחרון מול מכבי נתניה. השינוי המשמעותי הוא הצבתו כנראה של החלוץ עדן בן בסט לראשונה בהרכב לצידו של סמואל יבואה. בצוות המקצועי מרוצים מהיכולת שמפגין החלוץ באימונים, וגם אם בסופו של דבר לא יורכב בן בסט, הוא צפוי לקבל דקות משמעותיות במשחק. בן בסט, שסחב פציעה קלה בשריר הירך שמנעה ממנו לשחק מול מכבי נתניה, כשיר לגמרי. השינוי השני מתוכנן במידה שביבראס נאתכו לא יהיה כשיר, אז אביחי ידין יפתח במקומו בהרכב. מלבד אותם שני שינויים ישמור גוטמן על אותו מערך שנתן לו את הניצחון ביום שני.

אגב, בקבוצה עדיין נשמעת ביקורת על ההתאחדות לכדורגל בשל לוח המשחקים של גביע הטוטו וכן על העובדה שהפועל שותפה בשלושה משחקים בתוך חמישה ימים, מה שיצר עומס על השחקנים. בקבוצה לא ממש מתרגשים מהעובדה שהמועדון יעמוד ביום שלישי הבא לוועדת המשמעת שצפויה לו.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ביבראס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, עדן בן בסט, סמואל יבואה.

האוהדים זרקו גרעינים, הקבוצה תועמד לדין

הפועל תל אביב תועמד ביום שלישי בשבוע הבא לדין משמעתי, לאחר שתובע ההתאחדות החליט להאשים את הקבוצה בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה. כמו כן גם מאמן הכושר של הקבוצה, רון ציבלין, יועמד לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת.

במהלך משחק הליגה האחרון של האדומים (1:2 על מכבי נתניה) נזרקה לעבר קשר נתניה, שלו מנשה, שקית גרעינים מאחד היציעים בבלומפילד, שאוכלס על ידי אוהדי הפועל תל אביב. המעשה נרשם בדוח המשחק על ידי אלי חכמון, שציין את המקרה ועל פי הוחלט להעמיד את הקבוצה לדין. ציבלין עצמו יועמד לדין לאחר שנכנס לאיזור הטכני של נתניה במהלך המשחק.

עדכון ראשון 16:57 29/1
עדכון אחרון 21:30 29/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully