וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגו מאגנו הברזילאי ינסה להרשים את עטר

דור בלך

29.1.2009 / 16:12

החלוץ, שנחת בארץ, שיחק בפורטוגזה ועפ"י האימון שיערוך, יקבע עטר אם להחתימו. בנאדו: "יש ערפל ובעיות שלא תלויות בשחקנים"

בבית"ר ירושלים מתכוננים לסיום מותח במיוחד של חלון ההעברות, כשאתמול (רביעי) נחת קשר-חלוץ ברזילאי, הוגו מאגנו, וטוטו תמוז צפוי לעזוב. מגנו, אחריו עקב מאמן הקבוצה ראובן עטר והתרשם מביצועיו, צפוי להתאמן עם הקבוצה ועל סמך האימון יוחלט אם להחתימו. לאור הרושם שהותירה קלטת ביצועיו של השחקן על עטר, ההערכה בבירה היא כי הוא יצטרף. בבית"ר יצטרכו להחתים את מאגנו וכן להשיג את שחרורו הבינלאומי עד צהרי יום ראשון - מועד סגירת חלון ההעברות.

"גם אם בסופו של דבר הוא לא יהיה כוכב, אנחנו חייבים שחקנים לסגל", סיפר גורם במועדון. "לא מדובר בשחקן יקר ככה שאין ציפיות שיבוא לפה תותח על, אבל אנחנו סומכים מאוד על ראובן, שלא התפשר והחתים שחקן רק כדי להחתים על אף שנבחנו פה כבר שלושה. עם זאת, הסגל הולך ומתדלל, ויש עוד חצי עונה ומשחקי גביע, עוד יהיו פציעות והרחקות, חייבים לעבות את הסגל".

מאגנו, שנחת אתמול בארץ, חגג רק לפני שבוע יום הולדת 24 ונחשב לשחקן אלמוני בברזיל. פסגת הקריירה שלו הסתכמה כששיחק במדי פורטוגזה מהליגה הראשונה בברזיל לפני שנתיים. את העונה האחרונה הוא סיים בקבוצת קומירסייל ריברו פרטו מהליגה השנייה האיזורית בברזיל.

בקבוצה מעריכים כי עד תום המועד יימכר גם טוטו תמוז, המבוקש בבלגיה ובהולנד, מה שישאיר את בית"ר עם שני חלוצים בכירים בלבד בסגל. אתמול דווח בתקשורת הבלגית כי תמוז הוצע לקלאב ברוז', שמעוניינת להתחזק בחלוץ נוסף. עד כה מכרה בית"ר בחלון ההעברות את דרק בואטנג לקלן, את משה אוחיון לאשדוד ואת יואב זיו ללוקרן, וטרם החתימה שחקן.

בנאדו: "יש בעיות שלא תלויות בשחקנים"

"היה לנו שבוע רגוע וכיפי", סיפר אריק בנאדו באימון הקבוצה. "מבחינתנו חשוב ליצור המשכיות לניצחון על הפועל פתח תקוה. ככה אפשר להתכונן בשקט למשחק הבא. אני מקווה שבשבת נראה את אותה התלהבות ומחויבות".

בנאדו גם נשאל לגבי הסגל המצטמצמם אחרי שיואב זיו עזב: "האמת שחדר ההלבשה נהיה דליל, כי יש פצועים, חולים וכאלה שעזבו אותנו. יואב זיו הוא שחקן חשוב וטוב, באמת בחור ושחקן נהדר. המגבות בחדר ההלבשה התרגלו לדמעות. אנחנו מאחלים ליואב בהצלחה. אני שמח בשבילו שהוא מתקדם לליגה טובה יותר, הוא שחקן ברמה גבוהה שיכול להצליח בחו"ל".

על הציפיות להמשך העונה, כאשר קבוצתו רחוקה עשר נקודות ממכבי חיפה, אמר בנאדו: "אנחנו מצפים מעצמנו להרבה. למרות כל מה שמסביב, אנחנו מתרכזים בכדורגל ומנסים להשיג את התוצאות הכי טובות בשביל בית"ר ובשביל הקהל. יש קצת ערפל מסביב לקבוצה לגבי מה שיהיה בשנה הבאה ואם ארקדי יישאר או לא". ברור שאם היינו יכולים להביא שני שחקני חיזוק אז היה עדיף, אבל אנחנו נסתדר עם מה שיש כרגע. זה המצב כי יש בעיות שלא תלויות בשחקנים".

עדכון ראשון: 13:04
עדכון אחרון: 16:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully