וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה לאנדרסון: אם תגיע ביום ראשון, תוכל לחתום

28.1.2009 / 21:26

פיני זהבי מנסה לגשר בין בעלי הכרטיס לחיפה, שמעוניינת בבלם כמושאל, לפני תום מועד ההעברות. צמד לרנספורד, גאנה בחצי גמר אליפות אפריקה

קשר מכבי חיפה, אוסיי רנספורד, לא מפסיק לכבוש במדי נבחרת גאנה. החלוץ, שנוטל חלק במסגרת אליפות אפריקה לנבחרות צעירות עד גיל 20, הוביל היום את נבחרתו לגמר לאחר ניצחון 3:4 על נבחרת דרום אפריקה, תוך שהוא כובש צמד ונבחר שוב לשחקן המצטיין.

נבחרת גאנה תתמודד ביום ראשון מול המנצחת במשחק השני, בו תתמודדנה נבחרות קמרון וניגריה. כזכור, בשלב המוקדם כבש רנספורד שלושה שערים: צמד מול ראונדה ושער נוסף מול מאלי. במכבי חיפה הביעו שביעות רצון ואמרו: "אין ספק שמדובר בשחקן עם פוטנציאל ענק. השערים שלו חשובים, אבל נקווה שישמור קצת גולים לליגה".

הנהלת המועדון עדיין מחכה לבלם הניגרי ווסט אנדרסון, שטרם עלה על המטוס לישראל. אם אנדרסון לא יגיע עד מחר, חיפה עשויה להיתקל בבעיה. הבעלים, יעקב שחר, נמצא בקשר עם סוכניו של השחקן ובחיפה עושים מאמצים שהשחקן ינחת כבר מחר במטרה להעביר אותו בבקרת התקציבים עד יום ראשון, כדי שייכלל בסגל למשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. בחיפה הבהירו לזהבי הערב כי גם אם השחקן ינחת ביום ראשון בבוקר, הם יוכלו להעבירו בבקרה. הסוכן עושה מאמצים על מנת לשכנע את הקבוצה שמחזיקה בכרטיסו להגיע לפשרה.

כפי שפורסם בשבוע שעבר, שחר לא מעוניין לשלם עלויות נלוות בעסקה. הבעיה היא שההנהלה, המחזיקה בכרטיסו של השחקן, התחלפה וההנהלה החדשה מעוניינת להעמידו למכירה. סוכן השחקנים, פיני זהבי, מנסה לתווך בין הצדדים, כשחיפה מתעקשת להשאיל אותו עד תום העונה עם אופציה לרכישה. הערב אמורה חיפה לקבל תשובה סופית מזהבי. במועדון ניסו לשמור על אופטימיות: "גם אם השחקן ינחת ביום ראשון, נוכל להעבירו בבקרה".

עדכון ראשון: 28/1 17:41
עדכון אחרון: 28/1 21:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully