וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן רומן קרוב לחתימה בהפועל פתח תקוה

28.1.2009 / 21:25

דן רומן סיכם בהפועל פ"ת, נמני נתן אישור, ובקבוצה מחכים לטופס השחרור. עד מחר צפויה להיחתם העסקה. איזיקוביץ' מערים קשיים בעניין אבוחצירה

אחרי שכבר סיכם את התנאים הכספיים וחיכה לאישור של אבי נימני, הקשר דן רומן יעבור ממכבי תל אביב להפועל פתח תקוה. בשעות הלילה נסגרו הפרטים האחרונים של ההעברה. יש לציין כי נמני כבר נתן לשחקן אישור לעבור וכעת מחכים בפתח תקוה לטופס ההשאלה, שיסגור סופית את העסקה. רומן עשוי להתאמן כבר מחר בקבוצתו החדשה. כרטיס השחקן שייך להפועל ירושלים, אבל היא אינה מעורבת בעסקה.

אריק איזיקוביץ' לא מוכן לוותר למכבי תל אביב על חלק מהסכומים שדרש עבור שמעון אבוחצירה. הבוקר (רביעי) נערכה שיחה עם אחד מאנשי מכבי תל אביב, בה הבהיר איזיקוביץ' כי הסכומים שדרש תקפים. איזיקוביץ' דורש 450 אלף דולר, מכבי מוכנה לשלם 350 אלף.

המגן השמאלי ארז מסיקה סיכם בקבוצה שלשום וטיוטת ההסכם אף הועברה לסוכניו של השחקן. זלצר אף שוחח איתו והבהיר לו שיקבל הזדמנות לחזור למרכז הבמה, אבל קבוצתו הקפריסאית הבהירה שיצטרך לוותר על חלק מהכסף, כ-30 אלף יורו. השחקן סירב והעסקה התפוצצה. גם הבלם שי מימון שוחח עם הצוות המקצועי והבהיר שברצונו להגיע, זאת לאחר שמאמנו, אלישע לוי, הסכים לשחררו, אך מכבי חיפה עדיין לא החתימה את הבלם הניגרי אנדרסון ווסט. העסקה, כזכור, כפופה לכך.

עדכון ראשון: 28/1 15:58
עדכון אחרון: 28/1 00:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully