וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו: "לקהל היה חלק בעזיבה שלי"

דור בלך

28.1.2009 / 18:35

המגן חתם בלוקרן הבלגית והסביר את הסיבות למעבר: "לבית"ר קהל טוב, אבל היה בו חלק שגרם לי להיעלב". דיווח: תמוז הוצע לקלאב ברוז'

התקשורת הבלגית מדווחת הערב (רביעי) כי חלוץ בית"ר ירושלים, טוטו תמוז, הוצע לקלאב ברוז', השלישית בליגה המקומית. כזכור, ברוז' התעניינה בתמוז כבר בחודש ינואר בעונה שעברה, אך אז הסכומים שדרשה בית"ר היו גבוהים עבור מועדון הפאר הבלגי. הפעם, כך מדווח בבלגיה, הסיכויים לעסקה גבוהים יותר. סוכנו של תמוז, רונן קצב, סירב להגיב לידיעה.

אחד שכבר עזב את הדאבליסטית הוא המגן, יואב זיו, שחתם היום (רביעי) בלוקרן הבלגית. השחקן עבר במהלך היום מספר בדיקות רפואיות ולאחריהן הוחתם על חוזה לשנתיים וחצי. בכך הצטרף זיו למושבה הישראלית בלוקרן, הכוללת כבר את אבי סטרול ועומר גולן.

"אני קצת מתרגש", אמר זיו לוואלה! ספורט. "מאוד נחמד פה, אבי ועומר עוזרים לי להתאקלם. יש בי רגשות מעורבים בעקבות המעבר. אני אחרי תקופה ארוכה ויפה שבאה לסיומה, אך אני מתחיל משהו חדש שיכול להיות טוב יותר. יש פה צד עצוב".

המגן התייחס גם לסיבות אשר הביאו לעזיבתו: "השיקול הכלכלי האישי היה הדבר האחרון שגרם לי לעזוב את בית"ר, אלא הנסיבות מסביב למועדון, המצב הכלכלי של הקבוצה שרציתי להקל עליו עם עזיבתי והמצב האישי שלי, שכלל חיכוכים עם הקהל. הקהל של בית"ר בכללותו הוא קהל טוב ואתגעגע אליו, אבל היה בו חלק בעייתי שגרם לי להיעלב ולהרגיש לא בנוח בקבוצה שלי. עם זאת תמיד אתגעגע לבית"ר והיא תהיה בליבי. קיבלתי מהמועדון ומהחברים לקבוצה כל מה שיכולתי לבקש".

המגן בן ה-28, המסוגל לשחק בשני הצדדים בהגנה וכן בעמדות הקישור, היה שותף בעונה שעברה לדאבל ההיסטורי בו זכתה בית"ר ירושלים. לאחרונה איבד זיו את מקומו בהרכב של ראובן עטר, והוזכר כמועמד ראשי למכירה בעקבות השינויים בקבוצה. זיו הוא השחקן השלישי שעוזב את בית"ר בחלון ההעברות הנוכחי, כשקדמו לו דרק בואטנג שערק לקלן הגרמנית ומשה אוחיון שחזר למ.ס. אשדוד.

במהלך היום נפגש זיו עם צמד הישראלים של המועדון הבלגי, אבי סטרול ועומר גולן, במתקן האימונים. השניים בירכו אותו והספיקו להעביר לו תדריך כללי על המועדון ועל הכפר. השחקן נראה נרגש מאוד מהמעמד ועוד לפני שחתם קיבל מצוות המועדון הסבר על לוקרן וההיסטוריה שלה.

כמו כן סופר לזיו שבדיוק לפני מספר ימים נמכר חלוץ הקבוצה, מוסא מאוזו, בחמישה מיליון יורו לצסק"א מוסקבה. פרט לכך הוא עודכן שהקבוצה משמשת מקפצה גדולה מאוד לליגות הבכירות באירופה. בלוקרן מעריכים שזיו ישתלב במהרה בשל העובדה שמשחקים איתו שני חבריו ואמורים לערוך לו קבלת פנים ישראלית רשמית מחר.

עטר ויתר על פאיובה

ראובן עטר החליט לוותר על הקשר הנבחן בקבוצה, דניאל פאיובה. הקמרוני בן ה-19 לא הרשים באימונים ושחקני הקבוצה טענו כי הוא אגרסיבי מידי לאחר שאתמול פצע את אבירם ברוכיאן ומיכאל זנדברג במהלך האימון. זנדברג עצמו עדיין סובל מכאבים בקרסול ונמצא בספק למשחק מול אשדוד, בעוד שמעון גרשון ערך אימון חלקי אך צפוי להיות כשיר.

בבית"ר עובדים כעת בניסיון למצוא חיזוק של הרגע האחרון לפני סגירת חלון ההעברות. "אי אפשר להבטיח כלום", סיפר גורם בקבוצה, "אבל עדיין לא ויתרנו על חיזוק". בינתיים שב הסקאוט של המועדון, איתן מזרחי, ממסע בדרום אמריקה, שם איתר חמישה שחקני נוער יהודים, ביניהם גם חלוץ קורינתיאנס, זקס.

המועדון פתח במשא ומתן עם השחקנים, וההערכה היא כי עוד העונה יעשו חלקם לפחות עלייה ארצה. במידה ומשפחות השחקנים לא יעלו עמם ארצה, תצטרך בית"ר למצוא אפוטרופוס לשחקנים, שכן על פי חוקי פיפ"א החדשים שחקן מתחת לגיל 18 לא יכול לעבור לשחק במדינה זרה ללא השגחת אדם מבוגר.

עדכון ראשון: 28/1 16:43
עדכון אחרון: 28/1 18:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully