וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטראובר מגונן על מתיאוס: "לפעמים שופטים לא צריכים לשמוע הכל"

דור בלך

28.1.2009 / 12:23

לירן שטראובר, שוער מכבי נתניה, התייצב לצד מאמנו לותר מתיאוס, שממשיך לספוג ביקורות על הרחקתו: ”אנחנו לא באים לאולם קונצרטים. אנחנו גם שומעים ביטויים מזלזלים משופטים ולא רצים לבכות”

יומיים לאחר ההפסד להפועל תל אביב 1:2, עדיין הדבר שזוכרים בעיקר מהמשחק של מכבי נתניה הוא ההרחקה של לותר מתיאוס, שהתעמת עם השופט אלי חכמון ומצא את עצמו ביציע, כשרוב הביקורות הופנו אליו בשל התנהגותו.

"אני לא חושב שמתיאוס קילל או אמר דברים שהם לא במקום", גונן על מאמנו שוער נתניה, לירן שטראובר. "גם אם הוא אמר משהו, לפעמים צריך לדעת במקצוע הזה לא לשמוע הכל. אנחנו במקצוע מאוד אמוציונלי. זה לא שאנחנו באים לאולם קונצרטים, יושבים בשקט ומחכים. לפעמים יש עצבים".

לטענה לפיה זו לא הפעם הראשונה שמתיאוס מתנהג כך, הוסיף שטראובר: "בואו לא נהיה תמימים. מתיאוס הוא לא המאמן היחיד שמתנהג כך. לפעמים גם אנחנו בתור שחקנים שומעים ביטויים מזלזלים משופטים. אנחנו לא ישר רצים לבכות על זה כי אנחנו יודעים שהשופטים בלחץ של המשחק וצריך לדעת להתעלם. אני חושב שאם כולם יירדו מהעץ שטיפסו עליו, יהיה הרבה יותר טוב". על המשחק בשבת נגד הכח עמידר רמת גן, הוסיף: "אליפות לוקחים במשחקים כאלה".

דדי בן דיין התייחס למשחק גם כן לתגובות שסופג מאמנו בעקבות העימות עם חכמון: "אנשים שואלים אם אנחנו חושבים שמחפשים אותנו, אז לדעתי אנחנו רוצים שהתקשורת תחפש אותנו כי אחרי שבשלוש השנים האחרונות לא התייחסו לנתניה, אנחנו נותנים את הטון בליגה. אנחנו כן רוצים את החשיפה התקשורתית".

על המשחק מול הכח, הוסיף בן דיין: "אני חושב שזה מוקש רציני. אנחנו חייבים לנצח שם. נראינו טוב מול הפועל תל אביב ואנחנו לא עצובים. אנחנו נמצאים במקום השני יחד עם הפועל תל אביב. הצגנו יכולת טובה ומי שחושב שאפשר לנצח בכל המשחקים, טועה. יש עוד דרך ארוכה".

מתיאוס עצמו סירב להתראיין באימון הבוקר, בו אלמוג כהן ואמייה טאגה ערכו אימון אישי בצד. זאב חיימוביץ' ערך אימון מלא, אך עדיין לא ברור אם יהיה כשיר בשבת. קלמי סבן, שעבר טיפולים, שוחרר מהאימון אך צפוי להיות כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully