וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: רוצים לזכות בטוטו

יצחק סולומון

27.1.2009 / 18:23

קפטן בני סכנין, מאיר כהן מחפש ניצחון בחצי גמר גביע הטוטו מול אשדוד: "רוצים את הגביע כדי להשכיח את העונה הלא טובה שאנחנו עוברים"

"יש לנו הזדמנות להגיע לגמר הגביע ולמועדון קטן כמו בני סכנין לא משנה אם זה רק גביע הטוטו", אמר קפטן בני סכנין, מאיר כהן, ערב משחק חצי הגמר מחר (רביעי) נגד מ. ס. אשדוד. כהן הוסיף:"בעונה שעברה הגענו עד לגמר והפסדנו נגד מכבי חיפה. העונה יש לנו רצון לזכות בגביע, שישכיח מאיתנו מעט את העונה הלא טובה שאנחנו עוברים".

המאמן אייל לחמן ערך היום את האימון המסכם והוא צפוי לעלות למשחק בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, למעט החלוץ המורחק אובודו אוקוצ'ה. הקשר עבאס סוואן נזכר: "בעונה בה זכינו בגביע המדינה עברנו את אשדוד בחצי הגמר", והוסיף: "אנחנו מועדון קטן והתייחסנו ברצינות למפעל, גם בגלל הרצון שלנו לעזור להנהלה להכניס עוד כסף לקופה".

ואסים אגבריה, בלמה הצעיר של הפועל חדרה מליגה א', חתם לשנתיים בקבוצה. החלוץ עמנואל בנאיני, שהתאמן בקבוצה לפני מספר שבועות, וברח חזרה להפועל פתח תקווה, לא לפני שהטיח ביקורת קשה בסגנן המשחק האגרסיבי של לחמן, עשוי לחזור במסגרת עסקת העברתו של מזואה אנסומבו להפועל פתח תקווה. מעניין שאנסומבו עוזב בגלל סיבה דומה: ביקורת שהטיח במאמן.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, חיים בנון, עבאס סוואן, חאלד חלאילה, חאמד גנאים, יחיאל צגאי, אברהים בסיט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully