וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אם תימצא קבוצה לבנאיני, אנסומבו עשוי להגיע

27.1.2009 / 13:10

מאחר שבקבוצה רשומים חמישה זרים, בנאיני ייאלץ לעזוב, אך הוא אינו מעוניין לשחק בלאומית. כנעאן צפוי לסכם, נמשך המו"מ עם אבוחצירה

הפועל פתח תקוה החליטה לערוך היום אימון כושר מפרך בים, על מנת להגביר את הכושר הגופני של השחקנים לקראת הדרבי. את האימון העביר המאמן אלי מחפוד, אבל ממנו נעדרו החלוצים של הקבוצה שנשארו לאימון אישי עם המנג'ר זאב זלצר. הקבוצה כבשה רק שער אחד בחמשת המשחקים האחרונים ובמועדון מוטרדים מכך מאוד. מלבד ארמון בן נעים, שמעון אבוחצירה, חן עזריאל ושגיב כהן, זלצר הורה גם לשוערים ולקשר מרק גורמן להישאר. אסלאם כנעאן ממשיך להיבחן וצפוי להיפגש עם ההנהלה הערב בליווי סוכנו, עו"ד רועי דניאל.

מכבי תל אביב ממשיכה לשוחח עם אריק איזיקוביץ' בנוגע לחלוץ שמעון אבוחצירה, אבל הצדדים עדיין לא סגרו את המחיר. הבעלים רונן אלעד לא מעורב במשא ומתן והפנה את ראשי מכבי לאיזיקוביץ'. מכבי עדיין לא השיבה בנוגע לקשר דן רומן ובפתח תקוה סבורים שייתכן והם מעכבים זאת בכוונה, על מנת לרכך את אנשי פתח תקוה שלא מוכנים לשחרר את אבוחצירה.

במהלך השבוע האחרון שוחחו סוכני שחקנים עם גורמים בקבוצה והציעו להם זרים. בקבוצה השיבו כי רק אם יוכלו לשחרר את עמנואל בנאיני הם יוכלו להתקדם, אך כרגע אין קבוצה שתקלוט אותו. זאת גם הסיבה שאין התקדמות מאז ההצעה שקיבל אתמול הצוות המקצועי לצרף את מזואה אנסומבו. אם תהיה קבוצה שתסכים לקלוט את בנאיני, המשא ומתן יבשיל. הבעיה היא שבנאיני לא מוכן, לפחות בשלב זה, לשחק בליגה השניה.

שחקנים בקבוצה הצדיקו את טענת זלצר אתמול שאמר כי הם צריכים להיות מרוכזים בדרבי למרות שעדיין לא שולמו להם משכורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully