וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס שהורחק: "יש חוקים שונים למאמנים ישראלים וזרים"

מאמן מכבי נתניה, שהורחק בהפסד 2:1 להפועל תל אביב, סירב להירגע משיפוטו של אלי חכמון. אלי גוטמן: ”הטקטיקה קיבלה ציון חלש”

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל תל אביב ומכבי נתניה סיפקו הערב משחק צמרת מטורף, רווי באירועים, מצבים, החמצות גדולות, הצלות מדהימות ואקשן. האדומים ניצחו 1:2 והעפילו על חשבון היריבה למקום השני, כששתי הקבוצות צמודות עם 31 נקודות, ארבע פחות ממכבי חיפה הראשונה בטבלה. לנתניה היה זה הפסד ראשון העונה מחוץ לביתה. הפועל עדיין בלתי מנוצחת בבלומפילד.

נתניה נגד חכמון

במכבי נתניה זעמו הערב (שני) על השופט, אלי חכמון, שהרחיק במהלך המחצית השנייה את תיירי טזאמטה וגם את המאמן, לותר מתיאוס, שמחה בפניו. מתיאוס מורחק בפעם השנייה העונה. נתניה שלחה בסיום את המנהל, גדי חן, להתלונן על השיפוט. "אלי חכמון הטריד את נתניה מתחילת המשחק, ביקש מאיתנו להחליף תלבושות ודרש משטראובר להחליף אפודה רק כי זה לא מצא חן בעיניו, למרות שהוא לבש שחור והפועל שיחקו באדום. יש בישראל מגמה נגד לותר מתיאוס ולכן מרחיקים אותו כל הזמן. כנראה שהדברים שהוא אומר נכונים ולאנשים כואב לראות את נתניה מצליחה".

מתיאוס סירב להתראיין עד שלא יקבל את דוח השיפוט. המאמן אמר לסובבים אותו כי הוא לא מבין מדוע הורחק. בהמשך הסכים לומר משפט אחד: "יש חוקים שונים למאמנים ישראלים ומאמנים זרים וזה הוכח בפעם השנייה". מתיאוס סוחב עמו עונש הרחקה על תנאי בן שלושה משחקים, כך שהמאמן הגרמני יכול למצוא את עצמו כעת בחוץ בשלושת המשחקים הבאים של הקבוצה, אם העונש אכן יופעל.

שלו מנשה, שכבש את שערו השישי העונה, התנצל בפני אוהדי הפועל תל אביב, לאחר שחגג את הכיבוש מתחת ליציעים האדומים. "יצאתי שכבשתי במקום אשר מכל עבריו היו אוהדי הפועל. לא ניסיתי או חשבתי בכלל להתגרות בהם, אלא עשיתי את החגיגה שלי, בה אני מוריד את הנעל ומודה לקב"ה. לא התגריתי בהם או ירקתי לעברם, אם מישהו הבין לא נכון ונפגע אז אני מצטער, אבל כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא כזה".

לגבי המשחק אמר מנשה: "אמרתי כבר לפני המשחק שהפסד לא יסגור את הסיפור. זה עדיין רחוק מלהיגמר. הליגה עוד ארוכה ואנחנו עוד יכולים לעשות את זה". המגן, דדי בן דיין הוסיף ביקורת מרומזת כלפי מתיאוס: "שיחקנו משוחרר בהתקפה בגלל שהמאמן ביקש שהחלוצים לא יחזרו. לכן, נתנו חופש בהתקפה. כשמגיעים להזדמנויות במשחקים כאלה, חייבים לכבוש, כי אחרת סופגים גול מקרן ומפסידים את המשחק".

בן לוז: "ימים יגידו אם נזכה באליפות"

"הטקטיקה היום מקבלת ציון חלש", אמר המאמן המנצח, אלי גוטמן בסיום. "היו שטחים, היו פערים, היו גולים, והדבר הנכון ביותר זה למצוא את השילוב בין משחק מאורגן וחכם לבין משחק אטרקטיבי עם הבאת יכולות אישיות.

"בתחילת המשחק שלטנו במגרש והבקענו שער יפה", אמר גוטמן. "מכבי נתניה חזרה למשחק עם שער יוצא מן הכלל ואז לא אהבתי את הקבוצה שלנו משום שהייתה ירידה ביכולת וכמעט וספגנו את השער השני. בהפסקה התעשתנו ודיברנו. נרגענו ויצאנו כמו שצריך למחצית השנייה, שהייתה בשליטה שלנו, הבקענו שער ניצחון ויכולנו להקיע עוד מספר שערים. ניצחנו משחק צמרת ואנחנו מסתכלים כבר אל יום רביעי".

"נעשה את המקסימום לתת פייט עד סוף העונה וימים יגידו אם אנחנו יכולים לזכות באליפות", אמר שחקן הקבוצה, בן לוז, "אבל כרגע זה רחוק. יש עוד חצי עונה. צריך להמשיך בדרך הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully