וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזואה אנסומבו שוחרר מסכנין

יצחק סולומון

26.1.2009 / 21:30

לאחר הביקורת על אייל לחמן, קשר בני סכנין ביקש לפתוח דף חדש, בקבוצה החליטו לשחררו מהמועדון. יא יא פטי ואובודו אוקוצ'ה נקנסו

בבני סכנין הודיעו כבר לאחר המשחק בשבת נגד מכבי חיפה כי לא יעברו לסדר על התנהגותם הלא הולמת של השחקנים הזרים של הקבוצה. היום (שני) החליטה ועדת המשמעת של המועדון, לקנוס את השחקנים ולהזהיר אותם כי התנהגות דומה בעתיד תעלה להם הרבה יותר ביוקר.

הבלם יא יא פטי, שסירב לעלות למשחק וטען לכאבים ברגל, נקנס ב- 2,000 דולר. פטי עלה לשחק רק לאחר שרופא קבע כי הוא כשיר לחלוטין. שחקנים בקבוצה סיפרו כי לפני המשחק הוא התהלך בצליעה, אבל במגרש רץ ללא כל מגבלה.

החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שספג כרטיס אדום מיותר, לאחר שמחא כפיים מול השופט בגלל כרטיס צהוב שקיבל, ספג קנס של 3,000 דולר. בסכנין טוענים כי אם היו עם 11 שחקנים בדקות הסיום של המשחק, לא היו סופגים את שער ההפסד.

את העונש הכבד ביותר ספג מזואה אנסומבו, ששוחרר מהקבוצה בעקבות הראיון שהעניק לעיתון הארץ ובו תקף בחריפות את המאמן אייל לחמן. "אין אף שחקן מעל המועדון. מי שלא יישר איתנו קו - יחטוף", אמר היום גורם בסכנין. אנסומבו עוד ביקש לחזור לקבוצה ולפתוח דף חדש, אך בסכנין סברו שיש לסיים עימו את הקשר בעקבות הביקורת שהעביר על המאמן לחמן. לאחר פגישה עם היו"ר, חסן אבו סאלח, הוחלט לשחררו באופן סופי מהקבוצה.

עדכון ראשון: 26/1 16:04
עדכון אחרון: 26/1 21:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully