וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי מימון שוחרר ממכבי חיפה

26.1.2009 / 13:56

הבלם ביקש לעזוב להפועל פ"ת, אלישע לוי הסכים לשחררו. משומר, מנגד, הצהיר: אני מעדיף להישאר. אפק עשוי לפתוח מול מכבי ת"א

מגן מכבי חיפה ונבחרת ישראל, אייל משומר, לא מתכוון לעזוב את המועדון. משומר יזם הבוקר (שני) שיחה עם המאמן אלישע לוי בה הוא ניסה לברר את מעמדו בקבוצה. משומר סיפר לחבריו לקבוצה כי הוא מתכוון להבהיר שאין בכוונתו לעזוב את מכבי חיפה, אלא להילחם על מקומו בהרכב. "הוא החליט לקחת דוגמא מעומרי אפק, לעולם לא חשב לעזוב", אמרו בסביבתו של השחקן. כזכור, לוי כבר הבהיר כי אין לו כוונה לשחרר את המגנים שלו, גפני ומשומר.

אפק עשוי לפתוח ביום שני הבא מול מכבי תל אביב, אם כי עדיין לא ברור באיזו עמדה. אם אלישע לוי לא נוטה לוותר בקלות על אלון חרזי ועמדת הבלם אמורה להיות מאוישת על ידי הבלם הניגרי ווסט אנדרסון. ייתכן ואפק ישחק בעמדת הקשר הימני. אנדרסון עצמו אמור לנחות בארץ עד יום חמישי במטרה לחתום על חוזה עד תום העונה עם אופציה לרכישת הכרטיס, שאם חיפה תחליט לממשה ייקבע הוא יחתום על חוזה חדש, כנראה לשלוש שנים.

הבלם שי מימון שוחח לאחר האימון עם אלישע לוי והסביר לו את שיקוליו לעזוב את הקבוצה. מימון, שמועמד להפועל פ"ת, קיבל את הסכמת המאמן, שהודיע לו כי מבחינתו הוא משוחרר עד סוף העונה. מימון יחזור לירוקים אוטומטית בתום העונה. השחקן יתחיל להתאמן בהפועל פ"ת רק אחרי שאנדרסון יחתום באופן רשמי על חוזהו.

"אהבתי את השקט הנפשי שהפגנתם"

"אהבתי לראות את הנחישות והרצון שלכם לנצח ובעיקר את השקט הנפשי שהפגנתם", אמר המאמן אלישע לוי לחניכיו באסיפת הקבוצה. "גם אם היינו מאבדים שתי נקודות יקרות הייתי אומר את אותם הדברים. כולם ראו את המאמץ האדיר שהשקעתם. ההגיון מלמד שקבוצות מבקשות להכריע את המשחק במסירות ארוכות להתקפה במטרה להשיג את השער בכל מחיר. אתם המשכתם לשחק בצורה מבוקרת. בזכות כל אלה ניצחנו".

הקשר ג'ון קולמה כעס על חבריו לקבוצה שלטענתו לא עזרו לו בשמירה בשער הראשון שהבקיעה בני סכנין. כפי שפורסם אתמול, בצוות המקצועי מתכוונים לתת יותר חופש לשחקן בחלק הקדמי על מנת שיהיה פעיל יותר מבחינה התקפית. קולמה, אגב, הוא זה שמסר את כדור הרוחב לשלומי ארבייטמן, שבישל את שער הניצחון ליניב קטן.

הקשר גוסטבו בוקולי ודובר המועדון דודו בזק ערכו אתמול ביקור חולים. השניים נסעו לבקר בבית החולים רמב"ם את רון אזרי, נער מקיבוץ נאות מרדכי שממתין להשתלת כליה, לאחר שגופו דחה השתלת כליה בעבר והוא עדיין מחכה לתורם. אתמול חגג אזרי את יום הולדתו ה-16.

עדכון ראשון: 10:09
עדכון אחרון: 13:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully