וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו טורה סוגר חשבון עם היאנקיז

25.1.2009 / 23:31

"בקבוצה קוראים לאלכס רודריגז A-FRAUD", כותב מאמן הדודג'רס בספר חדש, בו הוא שולח חצים לשחקנים ומנהלים במועדון

ג'ו טורה עזב את ניו יורק יאנקיז לאחר עונת 2007, ומסתבר שאחרי 12 שנים במועדון היה המאמן מריר מתמיד. טורה יוציא ב-3 בפברואר ספר ובו הוא מרטש את המועדון שאותו הוביל לארבע זכיות בוורלד סירייס.

טורה, כיום מאמן לוס אנג'לס דודג'רס, חושף מספר סודות בספרו, כשהגדולים שבהם קשורים לכוכב הקבוצה אלכס רודריגז, שהגיע ב-2004 למועדון. השחקנים בקבוצה מכנים את רודריגז A-fraud, כעיוות לכינויו A-ROD. רודריגז, כך טוען טורה, התרכז בימיו ביאנקיז (שיימשכו לפחות עד 2017) בתחרות עם דרק ג'יטר, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה. על פי ה"דיילי ניוז" וה"ניו יורק פוסט", טורה גם טוען כי ה-GM בריאן קשמן "בגד בי במספר חזיתות". טורה כעס בעיקר על שתיקתו של קשמן במו"מ האחרון להארכת חוזהו, בו רצה חוזה לשנתיים והוצעה לו עונה אחת בלבד.

מקור שידע על כתיבת הספר (על ידי עיתונאי "ספורטס אילוסטרייטד" טום ורדוצ'י), אמר כי אין בכך משום סגירת חשבונות עם היאנקיז. "הרבה ציטוטים המיוחסים לו בעיתונים בקשר לספר הוצאו מהקשרם, ג'ו הוא אדם מאוד הגון. הוא לא תוקף אישית ולא נוקב בשמות, זה לא הסגנון שלו". ב-3 בפברואר נדע את האמת.

ברנדון ליון, שהיה הקלוזר של אריזונה בשנים האחרונות, סיכם בדטרויט לעונה אחת. שון קייסי מבוסטון פרש מבייסבול, והרד סוקס הגדילו הצעתם לתופס ג'ייסון וריטק, מעונה אחת לשתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully