וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - מכבי נתניה: קרב על הסגנות, בינתיים

ניצחון יקפיץ את האדומים למקום השני על חשבון יריבתם. לאלה בהרכב, דה סילבה על הספסל. מתיאוס חוזר לשני בלמים ומרכיב את בלאנקו

הפועל תל אביב קיימה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה (בלומפילד, 20:50, ערוץ 10). החלוץ עדן בן בסט ייכלל לראשונה בסגל ויחכה להזדמנות על ספסל המחליפים. החלוץ מהראן לאלה יפתח בהרכב לצדו של סמואל יבואה. הקשר בן לוז שהיה בתוכניות של המאמן לקראת המשחק מחר נפצע בצלעות ונטש את האימון.

הקשר ביבראס נאתכו, שתחילה נראה היה שהוא סובל מפציעה ועשוי לפתוח על ספסל, יהיה גם הוא ב-11 של גוטמן. המאמן שוחח עם שחקניו באימון והחמיא ללותר מתיאוס. בקרב שחקני הקבוצה היה מי שהגדיר את המפגש הזה כ"דרבי הגרמנים". המאמן שם דגש על הסגירות של שחקני האגפים וביקש להיזהר מהתקפות מתפרצות של נתניה. וואליד באדיר יפתח כבלם ולמרות זאת אביחי ידין ימתין גם הוא להזדמנות על הספסל.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, גילי ורמוט, ביבראס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

מתיאוס חוזר לשיטת שני הבלמים, בבכורה לבלאנקו

לאחר שהודיע להם כי יכולתם מבישה ואיים כי יגביר את קצב האימונים, מתיאוס קיים והאימון המסכם הערב (ראשון) היה ארוך מהרגיל. הגרמני, אשר הזהיר מהמהירות והמתפרצות של הפועל, הראה לשחקניו את הגולים שכבשה הפועל השנה ושם דגש על סמואל יבואה וכן על כך שהקבוצה מרבה לכבוש בדקות הסיום. "גם כשהם משחקים בבית הם מפתים את היריבה לחשוב שהיא שולטת במשחק ועוקצים בהתקפות מתפרצות", אמר מתיאוס לשחקניו.

מתיאוס חוזר לשיטת ה-4-4-2, כשאיתי שכטר יחזור להרכב ויפתח כחלוץ לצדו של תיירי טאזמטה. את מקומו של אלמוג כהן הפצוע בקישור, יתפוס אלברטו בלאנקו הפנמי בהופעת בכורה בהרכב. בלנקו עדיין לא בכושר משחק מלא, ומתיאוס ערך עמו שיחה בה שאל אותו על מצבו הגופני, לאחריה החליט לפתוח איתו ולהחליפו בהמשך. ביוואן פרנסמן יפתח כבלם במקומו של גולן חרמון.

אוהדי הקבוצה התלוננו על כך שספסרים קנו את כרטיסי הנוער במכירה המוקדמת, ומכרו אותם ב70 שקלים, פי שניים ממחירם הנקוב, בסמוך לקופות האיצטדיון ומבלי שאנשי הקבוצה התערבו או סרבו למכור להם את הכרטיסים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, דדי בן דיין, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, קלמי סבן, רביד גזל, אלברטו בלאנקו, שלו מנשה, נקוסי סיאבונגה, תיירי טאזמטה, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully