וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ': "אבוחצירא יישאר כנראה שחקן הפועל פ"ת"

25.1.2009 / 19:53

הבעלים של טוברוק: "הסיכויים שיעבור למכבי נמוכים". נימבה יחזור בעוד שבועיים. זלצר: "לויסה היה חופש פעולה, עכשיו הוא נשמר וקשה לו"

הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', טוען כי המשא ומתן לצירופו של החלוץ שמעון אבוחצירה למכבי תל אביב הוקפא והשחקן יישאר בהפועל פתח תקוה. איזיקוביץ': "אבוחצירה יישאר כנראה שחקן הפועל פתח תקוה. הסיכויים שיגיע למכבי תל אביב נמוכים". ההערכה היא כי המשא ומתן בינו לבין אבי נמני עלה על שרטון.

אוהדי הקבוצה ביקשו מהצוות המקצועי לתת יותר הזדמנויות לחלוץ ארמון בן נעים. החלוץ קיבל אתמול הרבה עידוד מהקהל ובמועדון בטוחים כי מדובר בשחקן מבטיח. החלוץ פטי נימבה, שחסרונו מורגש במשחקים האחרונים, יחזור בעוד שבועיים למגרשים.

כפי שפורסם אתמול, המגן אסלאם כנעאן צפוי להצטרף עד יום שלישי לאימונים, כשתנאיו במועדון כבר סוכמו. הוא יצורף במידה וירשים את זאב זלצר ואלי מחפוד. המאמצים לצירופו של קשר מכבי תל אביב, דן רומן, נמשכים.

"הסיבות שהשפיעו עלינו הם בעיקר פציעות של שני שחקנים מרכזיים, נימבה וג'קאריג'ה", אמר היום זלצר לוואלה! ספורט. "שחקנים כמו ויסה, שהיה להם חופש פעולה מוחלט, היום נשמרים יותר, משחקים אליהם קרוב יותר. ויסה הוא בחור צעיר וקשה לו להתמודד עם הדברים האלה".

"בשביל להביא רכש צריך כסף", המשיך זלצר. "כשהמשכורות לא משולמות בזמן לאלה שנמצאים, אתה לא יכול להביא רכש. השחקנים שלנו צריכים פחות לבכות ולקשקש, ולתת יותר. לא יכול להיות שאדבר באסיפה ושעה אחר כך הכל יצוטט באתר. השחקנים מבקיעים שער עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully