וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די בראון נחת: "אני מהטובים בעולם"

25.1.2009 / 16:07

הגארד החדש של מכבי ת"א הגיע ויצא בהצהרות. מרכוס פייזר מתוסכל: "גור שלף אמר לי שהכל בולשיט, אבל אני יודע שדברים קורים"

יותם רונן

מרכוס פייזר יעלה הערב (ראשון, 20:25) לפרקט באולם הפחים כשהוא מודע לכך שהחבל מתהדק סביב צווארו. "זה ביזנס, ככה הוא עובד", אומר הפורוורד האמריקאי. מכבי תל אביב תוכל להשתחרר מחוזהו של פייזר עד ל-15 בפברואר, תמורת פיצוי כספי מוסכם. במקביל מחפשים פיני גרשון ושרון דרוקר שחקן פנים נוסף, שייכנס לנעליו של פייזר.

"אני לא מעסיק את עצמי עם הסיפור הזה", סיפר אמש השחקן. "אני שחקן של מכבי עד לסיום העונה. שמעתי שכתבו כל מיני דברים בתקשורת, אבל אני עושה את מה שאני צריך לעשות ואשאר כאן עד שיגידו לי אחרת. לפני המשחק מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, גור שלף ניגש אלי וטען שהכל בולשיט. 'אל תשים לב לכל מה שכותבים ותהיה מוכן', הוא אמר לי. אבל אני יודע שדברים קורים. 'שיט הפנס אול דה טיים, מאן'".

עם זאת, אין ספק כי פייזר אינו מרוצה מהדרך בה מטפלת הקבוצה בענייניו. "ב-NBA לא התייחסו אלי ככה. שמע, אני אולי לא מאה אחוז בכושר ואני לא נמצא היום במקום שהייתי לפני הפציעה בעונה שעברה, אבל אני עובד קשה בכל יום כדי לחזק את הברך. גם היום אני יכול לתרום. ברור שאני רוצה לשחק יותר. מי לא היה רוצה לשחק ארבעים דקות? אני משתפר בכל יום, אין שאלה לגבי זה. זה הכל עניין של שיקום. אבל לא אלך נגד ההחלטות של פיני. אמשיך לעבוד כמו מקצוען, וכשהמאמן יקרא לי אנסה לעשות את המיטב".

בראון: "אני אחד הטובים בעולם"

עוד לפני המשחק שלה מול הפועל חולון, תשומת הלב של הצהובים הופנתה הערב (ראשון) לנחיתתו של הזר החדש בקבוצה, די בראון. הגארד שנחת נשמע מוכן למשימה שהוטלה עליו, ונראה שהוא יודע בדיוק לאן הגיע. "החבר הטוב ביותר שלי, וויל ביינום סיפר לי קצת, וגם אנתוני פרקר ששיחק פה סיפר לי, אז אני מכיר את מכבי", אמר בראון בשדה התעופה. אח שלי גר פה בעבר אז אני מכיר את ישראל, אני מכיר את תל אביב, ואני מקווה שאהנה פה בעצמי. זה כבוד עבורי להיות פה".

כשנשאל על סוג השחקן שהוא, אמר בראון: "אני גארד מהיר שאוהב להתחרות. הניצחון הוא הכל עבורי. אני בא כדי לנצח וכדי להיות הטוב ביותר. המטרה היא לצאת ולייצג את הקבוצה והגופייה בצורה הטובה ביותר. אני אגיע כדי לעשות לעשות את מה שהמאמן שלי יבקש ממני, ואת מה שחבריי לקבוצה יבקשו".

"שיחקתי כל השנה ב-NBA נגד השחקנים הטובים ביותר", אמר בראון על העונה עד כה. "אני אחד הטובים ביותר ואני אנסה להוכיח את זה. אני עובד קשה כמו כולם. כדורסל הוא משחק של יחידים שמתפקדים כקבוצה, ואני אעבוד הכי קשה שאפשר כדי לעזור לקבוצה. אני שחקן הגנתי בראש ובראשונה. אני שחקן קבוצתי, ואני אנסה קודם כל להעביר את הכדור לשחקן הנכון. אם מישהו חם, אני אנסה להעביר לו את הכדור ולהפוך את השחקנים שמסביבי לטובים יותר".

בראון, שעבר העונה גם בגלטסראיי הטורקית ששיחקה ביול"ב, נשאל על המעבר לליגה עדיפה ברמתה כמו היורוליג: "יורוליג זה הכל חסימות והתגלגלות לסל וקליעות מבחוץ, בדיוק כמו ב-NBA. המשחק שלי מתחיל קודם כל בהגנה, ואם אני אתחיל טוב בהגנה, אני אהיה טוב בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully