וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חודשים שלמים עמרי ישב ושתק. אלישע הבין את הטעות"

25.1.2009 / 11:23

במכבי חיפה מגבים את אפק: "הימני הטוב בארץ". אנדרסון ווסט יחתום לחצי עונה עם אופציה לרכישה. קולמה יתבקש ליזום יותר בהתקפה

"חודשים שלמים עמרי חיכה על הספסל ושתק. הוא קיבל מסרים שהוא הולך לשחק ואז המאמן החליט להקפיא אותו. לזכותו של אלישע יאמר שבסוף הוא הבין את הטעות, וזה גם חלק מלהיות מאמן גדול", כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לאחר הניצחון אתמול על בני סכנין, בו נכנס הקשר 17 דקות לסיום והביא שינוי. אחד השחקנים הבכירים הוסיף: "עמרי הוא השחקן הימני הטוב בארץ. בטח יותר טוב מחרזי, שהוא שחקן מאוד חשוב לקבוצה, אבל אני לא הראשון שאומר שהוא צריך לשחק כבלם".

בסביבתו של אפק אמרו לאחר המשחק: "לא הרבה זוכרים את מה שעשה בנבחרת ובספרד, לא להרבה שחקנים יש את הרזומה שלו. הוא נכנס כאילו הוא שחקן הרכב לכל דבר, בלי רגשי נחיתות. אם אלישע יאמין בו, הוא ייתן עונה גדולה". בחיפה מתכוונים להמשיך לתת לאפק הזדמנויות והשחקן, ששקל האם לעזוב בשבוע שעבר, יישאר ולא יושאל לקבוצה אחרת.

הבלם אנדרסון ווסט אמור לחתום ביום שלישי על חוזה עד סוף העונה, כשחיפה תישא בעלויות מזעריות ותשלם רק את שכרו ללא דמי השאלה. המועדון הגיע לסיכום עקרוני עם סוכניו שבחוזהו יהיה סעיף שיאפשר להם לרכוש אותו בתום העונה, ואם לא הוא יחזור לניגריה. אחרי שיחתום יושאל שי מימון לקבוצה אחרת.

הקשר גוסטבו בוקולי זכה להערכה רבה בעקבות משחקו אתמול וצפוי להמשיך בהרכב באותו תפקיד במשחק הבא. אין זה אומר שהקשר בירם כיאל ימשיך לשבת על הספסל, מאחר ובקבוצה לא מרוצים מהתפקוד של ג'ון קולמה במחזורים האחרונים. בחיפה טוענים שהשחקן עושה עבודת הגנה מבריקה, אבל לא יעיל בהתקפה. יתכן ובתקופה הקרובה ישוחח אלישע לוי עם הקשר ויבקש ממנו לנסות וליזום יותר בהתקפה. כיאל עצמו נראה מאוכזב לאחר שלא שותף אתמול. כפי שנכתב אתמול, גם המגן אייל משומר מאוכזב ממעמדו וישוחח עם לוי.

ביום שלישי (16:30) תקיים הקבוצה בכפר גלים משחק אימון מול קבוצת דנייפרופטרובסק מהליגה האוקראינית. האוקראינים כבר אישרו את הגעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully