וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אלבארז מתעקש להמשיך לשחק

דור בלך

25.1.2009 / 10:17

המגן חושש לעבור ניתוח והודיע לבית"ר כי הוא כשיר, בקבוצה מנסים להסביר לו שמדובר בהליך בטוח. שביעות רצון משילוב הצעירים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כריסטיאן אלבארז, שאמור לעבור ניתוח בשרירי הבטן התחתונה שוב מבקש לדחות אותו. המגן, שסוחב את הפציעה עוד מאימוני טרום העונה של בית"ר, מסרב בכל פעם לעבור ניתוח ומתעקש להמשיך לשחק על אף הסיכון שבהחרפת הפציעה. בדאבליסטית מבינים כי הצ'יליאני מפחד לעבור את הניתוח, אך מנסים כבר תקופה ארוכה לשכנעו להסכים מחשש שיזיק לעצמו בצורה חסרת תקנה.

בשבוע שעבר, לאחר שסבל מכאבי תופת בסיום המשחק מול קרית שמונה, המגן כבר התרצה והסכים לעבור את הניתוח, אך בהמשך השבוע חזר לסורו והחליט כי הוא כשיר. במהלך פגרת החורף עבר אלבארז סדרת טיפולים מיוחדים במולדתו, על מנת לחזק את שרירי הבטן ולאפשר לו להמשיך ולשחק עד לסיום העונה, אך זו כשלה מלהואיל. כעת מנסים שוב להסביר בבירה לצ'יליאני כי הניתוח הוא הליך בטוח וכי הימנעות ממנו יכולה לסכן את הקריירה שלו.

בית"ר, אשר הייתה אמורה להעביר לגנק את התשלום השני מתוך ארבעה עבור יצחקי, על סך 300 אלף יורו, טרם עשתה כן. בבית"ר לא מתכוונים להימנע מהתשלום, אלא מעדיפים לדחות כל הוצאה לא הכרחית עד לאחר תום המו"מ להעברת הקבוצה. כזכור בית"ר התחייבה לשלם על יצחקי 1.2 מיליון יורו בארבעה תשלומים שווים, שניים מהם השנה ועוד שניים בשנה הבאה.

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהצמד שכבש טוטו תמוז אמש (שבת) בניצחון 0:2 על הפועל פתח תקוה, ומקווים כי היכולת הטובה תקדם את מכירתו לאירופה עוד בחלון ההעברות הנוכחי. תמוז משתכר בכחצי מיליון דולר ברוטו לעונה, ומכירתו תחסוך לקבוצה כשלושה מיליון שקלים, פרט לכסף שיכנס ממכירתו.

בהנהלת בית"ר מרוצים מאוד מתפקודו של ראובן עטר ומשילוב השחקנים הצעירים. לאחר שבשבוע שעבר נכנס להרכב עידן ורד על חשבון מיכאל זנדברג, אתמול הצטרף אליו אריאל הרוש שתפס את מקומו של קאלה בין הקורות. בבית"ר שיבחו את עטר על שילוב הצעירים, במיוחד תוך הסתכלות לעונה הבאה, בה בית"ר צפויה להתבסס על שלד צעיר וזול יותר, המורכב בעיקר משחקני הבית המוכשרים של המועדון. גם קאלה וגם זנדברג אינם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה ויעזבו בכל מקרה, כשמי שצפויים לתפוס את מקומם הם ורד והרוש, המגלים יכולת טובה.

הקשר הקמרוני, דניאל פליובה, בן ה-19, החל להתאמן בקבוצה היום (ראשון). השחקן, שנחת רק לפנות בוקר, ייבחן במהלך השבוע הקרוב, בסיומו יחליט ראובן עטר האם להחתימו. עלותו של השחקן, המתפקד כקשר אחורי, היא מזערית, ולכן יתכן שיוחתם אפילו כמחליף למשה אוחיון, כגיבוי להרכב הראשון. איגו אוטגרי, שסיכם את תנאיו בבית"ר, עבר היום בדיקת MRI שתוצאותיה יגיעו מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully