וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פ"ת: "אם יש בעיות כלכליות, שיהיו גברים ויגידו בפנים"

25.1.2009 / 11:57

שחקני מכבי פ"ת מחכים כבר עשרה ימים למשכורות: "מצפים לאירופה ולא משלמים". ההנהלה: "נשלם מחר". קשר מברוז' נחת

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מכבי חיפה, במכבי פתח תקוה קיוו שרוח חדשה מנשבת במועדון. אלא שמשחק החוץ נגד הפועל קרית שמונה בשבת, הוליד את הבעיות הישנות של המלאבסים, שסיימו ב-0:0 מאכזב בצפון, באחד המשחקים החלשים ביותר העונה.

נוסף על כך, משכורות שחקני מכבי פתח תקוה מעוכבות מזה כעשרה ימים וכמה מהשחקנים הבכירים בקבוצה מתכוונים לפנות להנהלה כבר מחר בטענה שאם לא ישולמו להם המשכורות הם ינקטו בצעדים. אחד השחקנים הבכירים אמר: "זה בושה וחרפה שעשרה ימים אנחנו צריכים לרדוף אחריהם. אם המצב הכלכלי בקבוצה לא טוב, שיהיו גברים ויגידו לנו את זה בפנים. מצפים מאיתנו להגיע לאירופה אבל לא יודעים לשלם לנו בזמן. בונוסים כבר לא נבקש מהם, לפחות שיתנו לנו מה שמגיע לנו". מהנהלת מכבי פתח תקוה נמסר כי "המשכורות צפויות להיות משולמות ביום שני".

נראה כי אחת הבעיות לתשלום הכספים נובעת מהעובדה שלקבוצה אין ספונסר ראשי וההכנסות מקהל קטנות. כזכור, גם המאמן רוני לוי התבקש להחתים שחקן זר אחד בעלויות מינימליות, אף על פי שיש לו מקום לשני זרים, לאחר שחרורו של דליבור סטבאנוביץ'.

הבלם בובאן גרנצ'ארוב המליץ לקבוצה על הקשר ריסטיץ' ברטיסלב, ששיחק העונה בליגה השנייה ברוסיה וכרטיס השחקן שלו שייך לפ.צ. ברוז' הבלגית, והוא הגיע הלילה (בין שבת לראשון) למבחנים במכבי פתח תקווה. רוני לוי יבחן אותו במהלך השבוע הקרוב, ואם ירשים הוא יוחתם.

עדכון אחרון: 11:57, 25/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully