וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: צרפת וקרואטיה מושלמות באליפות העולם

24.1.2009 / 23:14

השלב השני בקרואטיה יצא לדרך ומלבד שתי הנבחרות שהוזכרו כאן, גם גרמניה בדרך לארבע הגדולות. סרביה תאבק מול דנמרק על מקום נוסף

השבוע השני באליפות העולם בכדוריד בקרואטיה יצא לדרך עם השלב השני, שבו 12 נבחרות מתוך 24 שהתחילו את האליפות חולקו לשני בתים של 6 נבחרות, ובסופו של דבר שתי הראשונות בכל בית יעלו לחצי הגמר. חשוב לציין כי הנבחרות סחבו איתן לבתים את הניקוד שצברו מול הנבחרות מאותו הבית בשלב המוקדם.

בתום מחזור המשחקים הראשון בשלב השני, שתי נבחרות נותרו עם מאזן מושלם. מדובר באלופה האולימפית צרפת ובמארחת קרואטיה. צרפת גברה היום על שבדיה 21:28, והדיחה אותה כמעט סופית מתמונת חצי הגמר. ניקולה קרבאטיץ', שחקנה של קיל הגרמנית, הוביל את הטריקולור עם שבעה שערים. קרואטיה גברה על הונגריה 22:27 ונהנתה משישה שערים של איבן קופיץ'. במשחק נוסף בבית הזה גברה סלובקיה המפתיעה על דרום קוריאה 20:23, אלא שכמו שזה נראה כרגע - צרפת וקרואטיה יעלו לחצי הגמר מהבית הזה.

גרמניה, שמובילה את הבית המקביל, איבדה נקודות ראשונות באליפות אחרי שסיימה בתיקו 35:35 מול סרביה, ששמרה על סיכוי להגיע לחצי הגמר. דנמרק הפסידה נקודות יקרות במאבק על המקום השני אחרי שהפסידה לפולין 32:28. במשחק נוסף גברה נורבגיה על מקדוניה 27:29. כמו שזה נראה כרגע, דנמרק וסרביה ייאבקו על המקום השני בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully