וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ צ'ארלס אובי מגיע למבחנים בהכח

דור בלך

24.1.2009 / 20:44

נועלת הטבלה ממשיכה בניסיונות החיזוק, כשהפעם מדובר בניגרי עם עבר בבואבישטה. זעם על השיפוט בהפסד 1:0 למכבי ת"א: "קל להפלות אותנו"

צ'ארלס אובי, חלוץ ניגרי בן 25 ינחת מחר (ראשון) בישראל ויחל להיבחן בהכח עמידר רמת גן. הניגרי שיחק בעונה שעברה בבואבישטה והשנה משתייך לקבוצת דוקסה קטוקופיה מהליגה הקפריסאית הראשונה. ביום שני יבחן אותו דודו דהאן במשחק האימון מול צסק"א מוסקבה. במידה וירשים יוחתם ויהיה הזר הרביעי של הקבוצה, לצד ז'וסלן מאייבי, מייקל טוקורה וג'וזף נואפור שהצטרף השבוע.

בקבוצה זעמו על שיפוטו של לירן ליאני והאשימו אותו בהפסד. ליאני כזכור, פסק על פנדל לזכות מכבי, על אף שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה, אולם מאור בוזגלו החמיץ את בעיטת העונשין. "זה לא רק הפנדל", סיפר גורם בהנהלת הקבוצה בסיום המשחק. "הוא כל הזמן שרק רק להם, ועצר אותנו בהתקפות. בגלל שאנחנו קטנים קל להפלות אותנו ולתת למכבי. זו לא פעם ראשונה, איבדנו כבר הרבה נקודות על השיפוט השנה, וזה יכול להיות מה שיכריע בסוף השנה".

המנג'ר דודו דהאן היה מאוכזב: "היה משחק שקול עם יתרון קל שלנו. אנחנו לא עושים את התוצאות שאנחנו צריכים לעשות בבית, אבל זה הכל נכון לעכשיו כי הליגה עוד ארוכה מאוד. אנחנו רחוקים מלהיות הקבוצה שבטוח תרד ורחוקים מלהיות הקבוצה החלשה בליגה. אין לי ספק שעם השילוב של הזר החדש והשינויים הפרסונליים ניקח נקודות גם בבית".

בקבוצה קיימת שביעות רצון מיכולתם של מאייבי ונואפור, שהצטרפו לקבוצה לאחרונה, ומקווים כי גם אובי ירשים ויוסיף מחץ להתקפת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully