וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסומבו ביקש הבהרות לגבי מעמדו

יצחק סולומון

24.1.2009 / 19:21

קשר בני סכנין לא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול מכבי חיפה. גורם בקבוצה: משחקן זר אנחנו מצפים ליותר". גם נבואה הקולומביאני מאכזב

אכזבה רבה הייתה הערב בחדר ההלבשה של בני סכנין, לאחר ההפסד הדרמטי למכבי חיפה. "זה לא שמכבי חיפה היו כאלה גדולים. עם יכולת כזו הם לא יכולים לדבר על אליפות. לא הגיע לנו להפסיד. תיקו היה משקף את מה שהיה על המגרש", אומר שחקן בסכנין, לאחר הפסד הליגה השני ברציפות. גורמים בסכנין טענו: "לספוג שער בדקה ה- 94 זו נאיביות". בסיום המשחק נכנס המאמן אייל לחמן לחדר ההלבשה, וניסה לעודד את שחקניו: "נתתם את הכל, נתתם להם קרב גדול, תרימו את הראש, יש לנו עוד משחקים קשים", אמר.

לתקשורת אמר לחמן: "לא מתעסקים בכאב ברגעים כאלה אלא חושבים על המשחק הבא. זה משחק שבאנו מוכנים אליו וידענו שהולך להיות משחק קשה. ספגנו את השער בדקות שבדרך כלל חיפה מבקיעה. השער הזה לא היה מתוכנן. נשארנו בעשרה שחקנים והיינו עייפים ממשחק גביע הטוטו. אנחנו קבוצה חזקה ואנחנו עם הפנים קדימה". על המשחק נגד קרית שמונה, אמר: "אנחנו קבוצה שמתחנכת לבוא לכל מגרש כדי לשחק הכי טוב שאפשר".

בסכנין כעסו על החלוץ אובודו אוקוצ'ה, שספג כרטיס אדום. "לא די שהוא עשה פאול לא מחויב, הוא גם מחא כפיים בהפגנתיות מול השופט. זו התנהגות לא אחראית", אמרו בסכנין. הדובר מונדר חלאילה: "השופט צדק מבחינתנו. אוקוצ'ה היה צריך להשלים עם הכרטיס הצהוב ולהמשיך לשחק". לשאלה אם יועמד בפני ועדת משמעת פנימית, אמר הדובר חלאילה: "כרגע זה לא על הפרק. נשב ונחשוב. יחד עם זאת אנחנו לא שוכחים את העובדה שאוקוצ'ה אינו שחקן שמרבה לקבל כרטיסים ולא אחד שמתעמת עם שופטים".

קשר בני סכנין, מזואה אנסומבו, הודיע היום להנהלת הקבוצה כי הוא לא מרגיש טוב וכי לא יגיע לקרית אליעזר למשחק מול מכבי חיפה. בהנהלה אישרו לקשר הקונגולזי לא להגיע. אנסומבו אמר למקורביו כי בדעתו להגיע מחר כרגיל לאימון הקבוצה. אתמול יזם הקשר שיחה עם המאמן אייל לחמן, בה ביקש הבהרות לגבי מעמדו בקבוצה, בעקבות הפרסומים לפיהם יעזוב. "אני אוהב את סכנין, רוצה להישאר כאן, אבל אם אני לא בתוכניות שלך, אני מעדיף לעזוב", אמר השחקן למאמן לחמן.

באותה השיחה ביקש ממנו לחמן לא להתייחס לפרסומים, והסביר לו כי אין בכוונתו לשחרר אותו וכי הוא מעריך את יכולתו ורואה בו שחקן חשוב במערך של קבוצתו. יחד עם זאת הבהיר לו המאמן כי ייאלץ להיאבק על מקומו בהרכב, בשל ריבוי קשרים (לא פחות משבעה) שיש בקבוצה.

על מעמדו של מזואה אנסומבו אמר הדובר חלאילה: "נשב ונשקול את כל ההיבטים של הפרשה". על האפשרות להביא זרים חדשים אמר: "עד כמה שאני יודע יש לנו כבר חמישה זרים". יחד עם זאת גורמים בסכנין לא שללו את האפשרות לעשות שינויים במצבת הזרים, כאשר מעמדו של אנסומבו אינו ברור, ומי שקיימת אכזבה רבה מיכולתו הוא הקשר הקולומביאני, סרחיו נבואה, שהיום כלל לא שותף. בסכנין טוענים כי הוא לא השתלב בקבוצה. "משחקן זר אנחנו מצפים ליותר", אמר הערב גורם בקבוצה.

החלוץ אושרי גיטא לא התלבש גם היום ומעמדו לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully