וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "ניצחון שמחזק את הביטחון"

24.1.2009 / 19:25

מאמן מכבי חיפה נשם לרווחה לאחר ה-1:2 על סכנין. קטן, כובש שער הניצחון: "יש לחץ תמידי, צריך לדעת להתמודד". אפק נוטה להישאר

הרבה זיעה הגירה מכבי חיפה במשחק הבית הערב (שבת) מול בני סכנין, ולא מעט תסכול צברו גם אוהדיה ביציעי קרית אליעזר, עד שבא יניב קטן במשחקו ה-300 בליגה וקבע 1:2 דרמטי, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן.

מאמן הירוקים, אלישע לוי, אמר מיד לאחר המשחק: "זה ניצחון קשה. אף אחד לא חשב שיהיה לנו קל. סכנין נלחמה בצורה יוצאת מן הכלל. היינו סבלניים עד הסוף ועשינו ניצחון מאוד חשוב, שאני מקווה שיביא אותנו למסלול של ניצחונות ודרך יותר טובה. הניצחון הזה מחזק את הביטחון. שיחקנו כדורגל טוב, עדיין אנחנו לא דורסים".

המאמן התייחס גם למשחק במחזור הבא, מול מכבי תל אביב: "אין משחק שהוא קל. אנחנו באים עם ניצחון אחרי שלא ניצחנו כמה משחקים. המפתח הוא ביטחון". שחקנים בקבוצה הוסיפו: "הניצחון הזה הוסיף לנו הרבה, במיוחד לפני משחק קשה כמו מול מכבי תל אביב".

איש השעה של חיפה, יניב קטן, לא התרגש יתר על המידה משער הניצחון שכבש. "הלך קשה", אמר הקפטן. "באנו נחושים כדי לנצח את המשחק ומה שחשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. בסופו של דבר, אנחנו עם הפנים קדימה. מכבי חיפה זה מועדון שתמיד יש בו לחץ. מהיום שאני ילד יש פה לחץ וצריך לדעת להתמודד עם זה. זה ניצחון של כולנו, לא של יניב קטן".

אפק נוטה להישאר בחיפה

קשר חיפה, עומרי אפק, אמור לקבל בתחילת השבוע החלטה אם להישאר בקבוצה. הפועל פתח תקוה כבר הבהירה לשחקן שהיא מעוניינת בו, אבל הוא נוטה להישאר בחיפה בגלל היכולת הטובה שגילה היום ושכנראה תעניק לו דקות בהמשך.

ביום שלישי אמור להגיע לישראל ווסט אנדרסון והוא יחתום בקבוצה כנראה עד לתום העונה עם אופציה לרכישה. העלויות של החתמתו עד סיום העונה יהיו מזעריות. בקבוצה התעודדו לאחר ששמעו שהקשר הגנאי אוסיי רנספורד, כבש אתמול צמד במשחק נבחרתו מול רואנדה וסייע לה לעלות לחצי גמר אליפות אפריקה עד גיל 20. רנספורד עשוי להגיע זמן קצר לפני המשחק בשבוע הבא מול מכבי, אבל כנראה שלא יכלל בסגל.

שחקנים בקבוצה סיפרו לאחר המשחק כי החלוץ שלומי ארבייטמן נראה מרוצה מאוד לאחר שנכנס כמחליף במחצית השנייה ובישל את שער הניצחון של יניב קטן. לעומת זאת, בירם כיאל שישב 90 דקות על הספסל ואייל משומר שלא שיחק אף הוא, נראו מאוד מאוכזבים בסיום. משומר ימשיך להאבק על מקומו בהרכב כמגן ימני, אך נראה כי המשימה תהיה קשה יותר משום שגם אפק נלקח בתכניות לעמדה הזו לאור היכולת שלו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully