וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די בראון חתם במכבי תל אביב

24.1.2009 / 12:00

הגארד האמריקאי יחזק את הקו האחורי של הצהובים לקראת פתיחת של הטופ 16. בעבר נפסלה מועמדותו לקבוצה בשל משחקו המפוזר

לאחר שאתמול (שישי) חלה התקדמות במשא ומתן בין מכבי תל אביב לדי בראון, ושני הצדדים הגיעו לסיכום לחוזה עד סיום העונה, הפך הסיכום לרשמי ובראון חתם בשורות הצהובים. בראון צפוי להשתכר ב-250 אלף דולר בתקופה הזו, והוא ינחת בישראל מחר (ראשון) אחר הצהרים.

במכבי תל אביב חיפשו בשבועות האחרונים חיזוק לקו האחורי, ובסופו של דבר בחרו בגארד האמריקאי. המועד האחרון לרישום שחקנים שיוכלו לשחק בשלב הטופ 16 ביורוליג הוא יום שלישי הקרוב, ועד אז ינסו הצהובים להתחזק גם בשחקן גבוה, ובמידה ויצליחו הוא יגיע במקומו של מרכוס פייזר שצפוי להיות משוחרר.

בראון (24, 1.83), החל את העונה בוושינגטון וויזארדס ועבר לשורות פיניקס סאנס. במדי וושינגטון שיחק בראון 17 משחקים (2.4 נקודות ו-1.9 אסיסטים ב-14 דקות), ובפיניקס רשם רק שתי הופעות (2.5 נקודות, 1.5 אסיסטים). ההופעה האחרונה של בראון העונה נערכה ב-30 בדצמבר, ולאחריה שוחרר מהקבוצה.

בראון העביר ארבע עונות טובות במכללת אילנוי, אולם בדראפט ה-NBA נבחר רק במקום ה-46 בידי יוטה ג'אז. למרות זאת, נכלל בראון בסגל הקבוצה הסופי ופתח במדיה את עונת 2006/7. השחקן לא זכה לקרדיט נרחב מדי, וב-49 הופעות העמיד ממוצעים של 1.9 נקודות ו-1.7 אסיסטים ב-9.5 דקות. בקיץ שוחרר, וחתם בגלטסראיי הטורקית. עם בראון הגיעה אשתקד גלטסראיי לחצי גמר גביע יול"ב והודחה גם בחצי גמר הפלייאוף הטורקי. ביול"ב קאפ צבר 14.7 נקודות, 3.5 אסיסטים ו-2.8 ריבאונדים בממוצע. בסיום העונה נפרד מהקבוצה ושב לארה"ב.

בראון, יש לציין, הוצע למכבי כבר לפני כחודשיים, אולם מועמדותו נפסלה בשל סגנון משחקו הפזרני ורמת קבלת ההחלטות הנמוכה. בראון נחשב לשחקן סופר-מהיר ולכלי נשק משמעותי במשחק המעבר, אך מתקשה מאוד במשחק עומד. בראון אינו פוינט גארד טיפוסי, ויכול לשחק גם בעמדה מספר 2.

עדכון ראשון: 23/1 22:55
עדכון אחרון: 24/1 12:00

  • עוד באותו נושא:
  • די בראון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully