וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לשחקני נתניה: "אתם לא גברים, אתם לא מקצוענים"

דור בלך

23.1.2009 / 18:38

הבעלים של נתניה שטף את השחקנים: "כל אחד שלא משחק מבקש לעזוב". שחקן בקבוצה: "פחדנו שהוא יקבל התקף לב, זה היה מחזה מפחיד"

שוב לא שקט במכבי נתניה. הקבוצה אמנם צמודה למכבי חיפה, אך את הבוסים זה לא מרצה. לותר מתיאוס ודניאל יאמר שטפו את שחקני הקבוצה באימון הערב (שישי) כשהנושא המרכזי היה חוסר המקצועיות להם.

תחילה נכנס המאמן שהכריז "ביקשתם שאוריד את האימון ביום המשחק והורדתי, אבל עם איך שאתם נראים בתקופה האחרונה אולי צריך לעשות לכם אימון כפול ביום המשחק. תתחילו להתעורר ואל תתנו למיקום שלנו בטבלה לגרום לכם להירגע ולחשוב שאנחנו משחקים טוב, כי אנחנו לא".

אחריו נכנס לאסיפה הבעלים דניאל יאמר, שצרח והאדים. "אתם לא גברים, אתם לא מקצוענים, אין לכם ביצים. כל אחד שלא משחק מבקש לעזוב במקום להילחם על המקום שלו?", הגרמני התייחס ספציפית לשניר גואטה, דלה ימפולסקי וטל מעבי, אשר ביקשו לעזוב. "למה אתם לא עושים יותר כדי לשחק כאן? טל, אתה מרגיש שמיצית את עצמך ונתת הכל פה שאתה מבקש לעזוב? אין לך דם בשביל להילחם? דלה, ראובן רק קורא לך ואתה ישר רוצה ללכת? אז תלך".

יצויין כי מעבי מבוקש בהפועל פ"ת, וביקש לעזוב כמושאל לאחר ששיחק פעמים מועטות בלבד העונה. שניר גואטה, אשר כמעט ולא שותף, מבקש כבר זמן רב לעזוב כדי לקבל דקות משחק, אך מתיאוס ביקש בכל פעם להמתין ולהישאר בקבוצה שכן הוא רואה בו שחקן מוכשר עם המון פוטנציאל לעתיד, ואף הבטיח לו לקבל יותר דקות. כשראה גואטה שהוחתמו ארבעה קשרים במהלך חלון ההעברות, ביקש שוב לעזוב להכח עמידר רמת גן שמעוניינת בשירותיו. דלה ימפולסקי אפילו לא ביקש לעזוב, אלא היה זה מתיאוס שציווה עליו לחפש קבוצה.

"פחדנו שיאמר יקבל התקף לב", סיפר שחקן בקבוצה. "הוא התחיל להזיע, היה אדום, ממש מחזה מפחיד". בקרב מרבית שחקני הקבוצה קיימת התחושה כי בעוד מתיאוס צדק בדבריו, הבעלים הגזים ולקח את העניינים רחוק מדי. "אנחנו באמת נראים לא טוב", סיפר שחקן אחר. "אבל מה יאמר רוצה משחקנים שלא רואים דשא? איך הם אמורים לתרום? ומה הוא רוצה מימפולסקי שמתיאוס בעצמו גירש?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully