וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מאליפות אוסטרליה הפתוחה

24.1.2009 / 8:10

דודי סלע הציג טניס חכם ומלא לחימה שלא הספיק לו מול ג'ו ווילפריד צונגה בדרך להפסד 6:4, 6:2, 1:6, 6:1. הצרפתי בשמינית גמר אליפות אוסטרליה. סלע: "לא היו לי רגליים לדחוף בסט הרביעי"

המסע המצוין של דודי סלע במלבורן, שהחל עם שלושה ניצחונות במוקדמות, ועוד שניים על ריינר שוטלר וויקטור האנסקו הסתיים בהפסד לג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי, אבל לא ייקח מהטניסאי הישראלי את המחמאות.

סלע עלה לרוד לייבר ארנה, המגרש המרכזי, הציג טניס חכם, מלא הקרבה ולא שכח לתת גם שואו לקהל הישראלי הרב שנכח ביציעים סלע אמנם הפסיד 6:4, 6:2, 1:6, 6:1, אבל הוא בהחלט סיפק משחק מעורר כבוד, שגרם אפילו לצוות השידור של יורוספורט להתלהב.

צונגה, המדורג שביעי בעולם, הוא טניסאי עדיף, אבל בדקות מסוימות במערכה השלישית הוא נראה מתוסכל מול המשחק החכם והאמיץ של הישראלי, שלא הרים ידיים בשום שלב של המשחק ונלחם על כל נקודה. במערכה הרביעית, הבדלי הרמות באו לידי ביטוי. צונגה עולה לשמינית הגמר. סלע נשאר עם המחמאות.

"הייתי מאוד לחוץ, והוא לא נתן לי לשחק את הטניס שלי כי הוא מכה ממש חזק. לא ניצלתי את ההזדמנויות שהיו לי, ובסט הרביעי כבר לא היו לי רגליים לדחוף. הוא שחקן ממש טוב", אמר סלע בסיום. סלע סיכם את האליפות ואמר: "בסך הכל התחרות הייתה טובה מבחינתי ואני מקווה להמשיך לשמור על יציבות בכל שבוע. יש לי עוד הרבה על מה לעבוד, ויש לי הרבה מוטיבציה".

יואב שב, מאמנו של סלע, אמר לוואלה! ספורט: "היה משחק קשה, כמו שכולכם ראיתם. דודי התחיל לחוץ וזה נורמלי, הניסיון כנראה עשה את ההבדל במערכה הראשונה. היו לדודי 11 נקודות שבירה והוא ניצל רק שלוש. אם היה לוקח עוד שתי נקודות שבירה, אולי הכל היה נראה אחרת. בסך הכל, לדודי היה טורניר גדול ואני מקווה שהוא ימשיך כך גם בתחרויות הבאות".

הישראלי האחרון שיתחרה גם בשבוע השני של אליפות אוסטרליה הוא אנדי רם, שמשתתף בטורניר הזוגות המעורבים. רם ונטלי דשי הצרפתיה גברו בסיבוב הראשון על רנה סטאבס מאוסטרליה ופרנטישק צ'רמאק הצ'כי 1:6, 4:6. בסיבוב הבא הם עשויים לפגוש את הזוג המדורג 4, לייזל הובר מארצות הברית וג'יימי מארי מבריטניה.

מהלך המשחק

צונגה פתח את המשחק עם שבירה מהירה ועלה ל-0:1. סלע לא ויתר, השיג שבירה משלו, שמר על ההגשה ועלה ל-1:2, אבל הצרפתי עלה לרשת וסיים את המערכה הראשונה עם עוד שבירה בדרך ל-4:6.

בפתיחת המערכה השניה, שמר סלע פעמיים על ההגשה שלו, ועלה ליתרו 1:2. הישראלי נתן פייט אדיר במשחקון הבא, אך לא הצליח להשיג את השבירה והמיוחלת, ונשבר בעצמו ל-3:2 מיד לאחר מכן. צונגה שמר בקלות על ההגשה שלו, והשיג עוד שבירה שהעלתה אותו ל-2:5. סלע נראה במשבר, וצונגה השלים ניצחון במערכה השנייה.

לאחר הסיום החלש של המערכה, סלע פתח מצוין את המערכה השלישית, אבל לא הצליח לנצל נקודת שבירה. במשחקון השלישי, סלע לא איבד נקודה ועלה ל-1:2. הישראלי, בטניס חכם תסכל את צונגה גם במשחקון הבא, ושבר ל-1:3. הצרפתי יצא לחלוטין מהמשחק ונשבר שוב, כשסלע מדהים את הצופים, עולה ל-1:5 ומסיים את המערכה בסטייל במשחקון ההגשה שלו.

צונגה פתח חזק את המערכה הרביעית, והשיג שבירה מהירה. סלע נלחם על כל נקודה במשחקון השלישי, אבל הצרפתי סיים באס ועלה ל-0:3. צונגה שלט במשחק ושבר שוב בדרך ל-0:5, לפני שסלע זכה במשחקון הגשה ראשון במערכה. צונגה סיים במשחקון מושלם לזכייה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully