וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בני סכנין: מתח באוויר

שחקנים במכבי חיפה לקראת סכנין: "אפשר להרגיש את המתח". בוקולי יפתח. גם גולסה וגדיר אמורים להיות ב-11. בסיט עשוי לפתוח בסכנין

"תיקו או הפסד במשחק הקרוב יכניס את כל המערכת ללחץ, לסחרור. אנחנו חייבים לעצור את כדור השלג לפני שיהיה מאוחר מדי". כך אמר שחקן במכבי חיפה לקראת המשחק מחר (שבת) מול בני סכנין. בחיפה מדגירים את המשחק הזה כגורלי, בגלל הפער שהצטמצם והניצחונות של מכבי נתניה והפועל תל אביב במחזור הקודם.

האווירה באימון הבוקר הייתה טובה, אבל על פי דברי השחקנים אפשר להרגיש את הלחץ בקבוצה. גם המאמן אלישע לוי ניסה לשדר אתמול אופטימיות, וכך גם באימון היום, אבל במועדון היה מי שאמר שהמאמן לא רוצה לשדר פאניקה לפני המשחק, שכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון בו תכריז כי המועדון נמצא במשבר מקצועי. אחד השחקנים אמר על כך: "אנחנו מנסים להדחיק את המתח אבל אי אפשר להתעלם מהמצב של הקבוצה. אנחנו צריכים לדבר פחות. רק ניצחון יחזיר אותנו לפוקוס".

במועדון מאמינים שניצחון יחזיר את הבטחון לחלוץ ת'מבינקוסי פנטאני שלא כבש בארבעת המחזורים האחרונים. במקרה של פנטאני המטרה היא להשביח את השחקן במטרה למכור אותו לחו"ל בשנתיים הקרובות. חיפה כבשה רק שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים.

הקשר ליאור רפאלוב יפתח על הספסל, וגם בירם כיאל צפוי לספוג את מחיר ההפסד למכבי פתח תקוה. גוסטבו בוקולי יחזור לתפקד כקשר אחורי. בחיפה מאמינים שהשחקן יבוא יותר לידי ביטוי בעמדה הזאת, מאשר כקשר התקפי בגלל הכושר הגופני שלו. החלוץ מוחמד גדיר, שעד לפני הפציעה שלו בחיפה תכננו לתת לו הזדמנות בהתקפה, יחזור להרכב. החלוץ שלומי ארבייטמן שוב יפתח על הספסל למרות שהוא כשיר למשחק.

הבלם אנדרסון ווסט, השוהה בניגריה, יחזור לארץ ביום שלישי. במכבי חיפה מקווים שהוא יחתום עד אז על חוזה. עד שלא יגיעו למעמד כריתת החוזה, שי מימון לא ישוחרר.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן; ת'מבינקוסי פנטאני, מוחמד גדיר.

סגל מלא ללחמן

"חייבים לתקן את הרושם הרע שהשארנו אחרי המשחק בשבת שעברה מול הכח", אמר היום (שישי) מאמן בני סכנין, אייל לחמן, לשחקניו באסיפה לקראת משחק החוץ מחר מול מכבי חיפה באצטדיון קרית אליעזר. לחמן הזהיר את חניכיו: "הם קבוצה טובה, משחקים בבית, וירצו לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר. אנחנו צריכים לבוא ממוקדים, לעשות את שלנו ולחזור עם תוצאה טובה".

לחמן קיים היום אימון טקטי מסכם והרבה בשינויים, מה שמרמז כי הוא עדיין לא נעול על ההרכב שיעלה מחר. לרשותו של אייל לחמן יעמוד סגל מלא, לראשונה מזה תקופה ארוכה, כולל החלוץ הגנאי אברהים בסיט, שהשחרור שלו הגיע, המגן בסאם גנאים שלא שיחק בשבוע שעבר עקב פציעה, הבלם יא יא פטי, הקשר חאלד חלאילה, והחלוץ אובודו אוקוצ'ה, שחוזרים מהשעיה עקב כרטיסים צהובים.

לחמן עשוי להמשיך לספסל את הקשר מזואה אנסומבו, ולתת אשראי לחיים בנון, שהצטיין מול קריית שמונה, במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע. הקשר הקולומביאני, סרחיו נבואה, אמור לרדת לספסל. אחמד קאסום שחזר הביתה צפוי לפתוח על הספסל. בהתקפה ישחקו אוקוצ'ה ובסיט, במקרה שלחמן יחליט לעלות עם שני חלוצים.

הרכב משוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, עבאס סוואן, חיים בנון, חאמד גנאים (סרחיו נבואה), חאלד חלאילה, אברהים בסיט (יחיאל צגאי), אובודו אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully