וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי פ"ת: אלי כהן מחפש ניצחון ראשון

אורי לוזון ודמבלה יפתחו בפ"ת. יושב ראש הקבוצה הדגיש בפני השחקנים את החשיבות של ניצחון. מאמן קרית שמונה: "אסור להפסיד בבית"

יו"ר מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, הגיע היום לאימון הקבוצה ושוחח עם השחקנים. היו"ר הדגיש בפני השחקנים את החשיבות של ניצחון במשחק מחר מול עירוני קריית שמונה ואמר: "תעלו עם נחישות ותנצחו. ניצמד לצמרת". לאחר מכן המאמן רוני לוי ערך אסיפת וידאו והקרין קלטת בה שודר המשחק הקודם בין הקבוצות.

הקשר סירמאנה דמבלה, שחזר ביום חמישי מבלגיה וערך אימון מלא עם הקבוצה, יפתח. כזכור, רוני לוי שוחח עם השחקן גם באימון והבין כי הסיבה לכך היא בעיות אישיות. לוי ביקש משחקניו לשמור על העמידה הטקטית, כפי שהורה להם לפני המשחק מול מכבי חיפה.

הקשר סולי צמח לא ייכלל בסגל ואורי לוזון יחליף אותו בהרכב. מלבד זאת, לוי לא מתכנן שינויים נוספים. הקשר לירן כהן, שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר משום שלא התאמן עם הקבוצה תחת המאמן החדש, ישולב כנראה במהלך המשחק. המגן קובי גנון צפוי לפתוח על הספסל משום שהוא לא כשיר במאת האחוזים למשחק. נאור פסר ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער, מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר; סירמנה דמבלה, אורי לוזון, עומר בוקסנבוים, טל בן חיים; ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני.

אלי כהן: "אסור להפסיד בבית"

בעירוני קרית שמונה מודאגים משום שהקבוצה סוגרת כמעט שלושה חודשים ללא ניצחון ליגה. המאמן אלי כהן עדיין מחפש ניצחון בכורה עם קבוצתו החדשה. מחר (שבת) תארח קרית שמונה את מכבי פתח תקוה, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תחמיר את מצבה בתחתית. "אסור להפסיד בבית", זה היה המסר שכהן העביר לחניכיו.

היום קיים אלי כהן את האימון המסכם והעביר לחניכיו הרצאה טקטית, בה ביקש מחניכיו לשים עין על החלוץ המהיר ליאור אסולין. לרשותו של כהן יעמוד סגל כמעט מלא, למעט הבלם המורחק, יניב לביא. לעומת זאת יערכו שני הזרים הופעת בכורה במדי הקריה: הבלם לואיס גוטיירז מבוליביה, והקשר פול קסאני מגאבון. הקשר גיא צרפתי, שלא שיחק באמצע השבוע עקב פציעה, החלים ויפתח בהרכב.

מסתמן כי המאמן אלי כהן ייתן אשראי בהרכב הפותח לשני שחקנים צעירים מקומיים, תומר סויסה בקישור, ושלומי אביסידריס בהתקפה. "אם הרכש היקר לא מספק את הסחורה, אז למה לא לתת לצעירים שלנו לשחק", תוהה גורם בקריה. שחקנים בקבוצה יצאו בקריאה לאוהדים להגיע ולעודד את הקבוצה באחד ממשחקיה היותר חשובים העונה.

ההרכב המשוער: דני עמוס, רן קוזוק, לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, פול קסאני, מיגל סבסקו, תומר סויסה, גיא צרפתי, שלומי אביסידריס, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully