וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת - בית"ר: על ספת הפסיכולוג

הכחולים מידרדרים בטבלה ושוחחו עם מטפל לקראת המפגש עם בית"ר (ש', 19:20, ספורט 1), שמחזירה את גרשון וזיו להרכב, וממתינה למכירתה

הצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה יערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים (שבת, 19:20, ספורט 1). החלוץ עמנואל בנאיני תופקד באימונים בעמדת המגן השמאלי במקום שגיב כהן, אך לא ברור האם יפתח בעמדה גם המשחק. גל כהן, שתופקד בשבוע שעבר בתור קשר אחורי, יחזור לעמדת הבלם.

בקישור האחורי ישחקו קוני דג'קארידג'ה (חוזר לאחר היעדרות של חודש וחצי בשל פציעה) ואבי ריקן. אחד מבין השניים, אייל שן ויוסי רוזן (במידה ויהיה כשיר) יפתחו כקשר אחורי נוסף. הקשר הנוסף יהיה ג'וניור ויסה. בחוד ההתקפה ישחק שמעון אבוחצירה, שעורר הרבה עניין השבוע בשל העובדה שהוא מבוקש במכבי תל אביב, לצד חן עזריאל, שחוזר להרכב בהדרגה אחרי פציעה.

לאחר האימון הגיע פסיכולוג על מנת לדבר עם שחקני הקבוצה, שצברה נקודה בארבעת המשחקים האחרונים, ואמר להם: "אני רוצה שכל אחד מכם יאמר לי מה הוא יכול להביא למשחק מחר כדי שזה יעזור לו לבוא לידי ביטוי". התשובות השכיחות בקרב השחקנים היו "נחישות", "אמונה" ו"כוח רצון". המנג'ר זאב זלצר אמר לאחר האימון: "בסך הכל השחקנים עבדו קשה, ועשינו מה שצריך. אני מקווה שדג'קארידג'ה ורוזן חזרו לגמרי מהפציעה. הבאתי פסיכולוג שבא להוסיף לשחקנים שקט נפשי וביטחון. נעזרתי בו הרבה גם בנבחרות, מקווה שזה יעזור. אני חושב שדרוש לנו שקט ובטחון. אני מאמין שאם ננצח משחק אחד תיווצר שרשרת".

הרכב משוער: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, שגיב כהן (עמנואל בנאיני), קוני דג'קארידג'ה, אבי ריקן, ג'וניור ויסה, יוסי רוזן (אייל שן) שמעון אבוחצירה וחן עזריאל.

גרשון וזיו בהרכב בית"ר

שמעון גרשון, שלא התאמן במהלך השבוע באופן מלא עקב מחלה, ערך ביום שישי אימון מלא, ויפתח בשבת בהרכב הקבוצה מול הפועל פתח תקוה (19:20, ספורט 1). על אף העובדה כי מיכאל זנדברג חזר מהרחקתו והוא כשיר למשחק, עידן ורד הצעיר, שהרשים בבכורה בהרכב ואף כבש שער, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. השינוי היחיד שצפוי ראובן עטר לערוך הוא בעמדת המגן הימני, אותה יאייש יואב זיו במקומו של כריסטיאן אלברס, הסובל מפציעה בשרירי הבטן התחתונה וצפוי לעבור ניתוח בימים הקרובים. אלברס אמנם כשיר למשחק, אך בבית"ר לא רוצים לסכן אותו יתר על המידה, לאחר שכבר דחה את הניתח שלו מספר פעמים בשנה האחרונה והחמיר אותה.

בתוך כך, המאמצים למכירת בית"ר מתקדמים ביממה האחרונה, וזאת לאחר שביום שני בלילה ישבו ראשי בי"ר והכינו את הספרים לקראת רכישה אפשרית של המועדון. ביום רביעי נפגשו ראשי האלופה, נציגיו של ארקדי גאידמק ונציגיהם של הרוכש הפוטנציאלי - טייקון עסקים יהודי-בריטי - במטרה לסכם את העברת הקבוצה לידיו. לרוכש זה יש עסקים ברחבי העולם וגם בישראל. רוני מאנה הוא המתווך בין הצדדים, ובשבוע הבא ייערכו עוד פגישות, שהוגדו היום כמכריעות.

גורם המעורב במשא ומתן, אמר היום: "ההבנות קיימות והכיוון חיובי מאוד. ברגע שיהיו הסכמות על הכל, זה עניין של 5 דקות להעביר את הקבוצה". עם זאת, על אף האופטימיות, הצדדים צריכים להתגבר על הבעיות המשפטיות בין גאידמק לבית"ר, ובמועדון בודקים כיצד ניתן להעביר את הרקבוצה לבעלים אחרים, חרף השעבוד.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, עידן טל, דאריו פרננדס, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully