וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לא ראיתי דברים חריגים במה ששחר אמר"

22.1.2009 / 18:30

המאמן מגן על הבוס שהטיח ביקורת בשחקנים שלו. "פנטאני זקוק לעזרה מחבריו. ארבייטמן לא בשיא הכושר". אנדרסון בניגריה, יחזור ביום ג'

"לא ראיתי דברים חריגים במה שנשיא המועדון אמר לשחקנים. זאת ביקורת בונה ונעשה הכל כדי שכולם יחזרו לראות את מכבי חיפה ההתקפית, היציבה וזו שעומדת בציפיות של המועדון". כך אמר הערב מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, בהתייחס לדברים שהטיח אתמול הבעלים יעקב שחר בשחקנים. "למרות שאנו נאבקים על הבכורה והישגיות אינה מילה גסה, הצלחנו עד כה בכל מה שקבענו לעצמנו, כולל ריצה בצמרת, שילוב שחקנים צעירים, כדורגל התקפי וחיבור עם הקהל. אין סיבה להיכנס ללחץ כאשר אין צורך בכך".

"אני לא רואה מצב שאני צריך להיות מאוכזב מהשחקנים ובוודאי איננו כועסים עליהם. אנו דורשים מהם כל הזמן לעבוד קשה כי למועדון הזה ישנם דפוסי התנהגות", המשיך לוי שהתייחס לשחקניו באופן פרטני. "פנטאני שחקן מצוין שזקוק לעזרה מחבריו. הסוד גלוי, כשההגנה והקישור טובים, גם ההתקפה תחזור לאיים ולהבקיע. כשהמצב אינו כך, המשחק הקבוצתי פגום וגם שחקנים טובים נגררים. ארבייטמן החל רק השבוע להתאמן מחדש. על פי מה שאני מבחין, הוא עדיין אינו במלוא כושרו. נותרו יומיים ואבדוק מה מצבו. אם אראה שעדיין לא כשיר, יחזור אלינו בשבוע הבא".

הבלם הניגרי ווסט אנדרסון טס למולדתו וביום שלישי יחזור ארצה. חיפה לא תשחרר עד החתימה את שי מימון, שיפתח על הספסל מול בני סכנין. ליאוניד קרופניק יפתח בהרכב. ליאור רפאלוב ובירם כיאל צפויים לרדת לספסל. מוחמד גדיר ואייל גולסה יפתחו כנראה. "החלטתי לצרף את אנדרסון", אמר לוי. "כרגע אנשי המועדון מטפלים בכך וכאשר יסיימו, הוא יצטרף. לגבי הבלמים שברשותנו, בעיקרון הודענו שאנו מעוניינים להשאירם אצלנו אבל אם אחד מהם יבקש לעזוב, נשקול מה הכי טוב למועדון ולשחקן".

בקבוצה שמחו הבוקר כששמעו ששחקן ההתקפה אוסיי רנספורד כבש שער במשחק הנבחרת הצעירה של גאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully