וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: דמבלה חזר מבלגיה באיחור, אבל ישחק בהרכב

22.1.2009 / 15:25

רוני לוי שוחח איתו והבין כי מדובר בבעיות אישיות. אורי לוזון חוזר להרכב במקום צמח. בקבוצה כועסים על ההתבטאויות של סטבאנוביץ'

קשר מכבי פתח תקוה, סירמאנה דמבלה, חזר הלילה (חמישי) מבלגיה וערך היום אימון מלא עם הקבוצה. המאמן רוני לוי שוחח עם השחקן כבר אתמול ואישר לו לאחר. לוי שוחח עם השחקן גם באימון והבין כי הסיבה לכך היא בעיות אישיות. דמבלה יפתח במשחק החוץ מול קרית שמונה במוצאי שבת.

הקשר סולי צמח עדיין לא התאושש מהפגיעה שספג בברך במשחק מול מכבי חיפה ובקבוצה מעריכים שלא ייכלל בסגל ויצפה במשחק מהיציע. אורי לוזון יחזור להרכב לאחר תקופה ארוכה וישחק לצד דמבלה. מלבד השינוי הזה, לוי לא מתכנן שינויים נוספים בהרכב. הקשר לירן כהן, שלא נכלל בסגל בשבוע שעבר משום שלא התאמן עם הקבוצה תחת המאמן החדש, ישולב כנראה במהלך המשחק. המגן קובי גנון עשוי להיעדר שוב בעקבות כאבים ברגלו. ספק רב אם גנון ייכלל בסגל ובמקרה כזה נאור פסר ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי.

באימון היום הקרין רוני לוי קלטת עם קטעים מהמשחק מול מכבי חיפה, וביקש לשמור על המשמעת הטקטית של שחקניו גם בקרית שמונה. במועדון כועסים על ההתבטאויות של הקשר הסלובני דליבור סטבאנוביץ', שביקר את ההתנהלות מולו בראיון אתמול. סטבאנוביץ' טען כי אבי לוזון שוחח עם אנשי המועדון על מנת שידיחו אותו מהקבוצה, אך יושב ראש ההתאחדות הכחיש זאת באמצעות דוברו, גיל לבנוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully