וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל: "לא כפינו את עצמנו על המועדון, להיפך"

דור בלך

22.1.2009 / 13:56

קשר בית”ר ירושלים עידן טל התייחס לקיצוצים העתידיים בקבוצתו: ”המצב הקשה יכול להכניס לדיכאון”. קשר קמרון הצעירה יגיע למבחנים

"אני באמת משתדל, וכמוני גם כל השחקנים, להתרכז במשחקים ובאימונים, ולהציג יכולת כמו שהצגנו במחצית הראשונה מול קרית שמונה, אבל זה לא פשוט", הודה הבוקר (חמישי) עידן טל. "זה שלא ניצחנו את קרית שמונה גם לא תרם, אולי עם ניצחון היה יותר קל להתעלם ממה שקורה מסביב".

טל, אשר משתכר בכ-1.2 מיליון דולר ברוטו לעונה, שומע בכל יום על הקיצוצים העתידיים, והתייחס לכך לראשונה. "כל עוד לא פנו אלינו בצורה ישירה, לא נעסוק בנושא הקיצוצים. אנחנו חושבים שזה לא לעניין. לא כפינו את עצמנו על המועדון, להיפך. הביאו אותנו אנשים שחשבו על העתיד של בית"ר. אני אישית עשיתי ויתור די גדול. זה מצב שיכול להכניס לדיכאון, אבל שוב, עדיף לעשות מה שאפשר על הדשא".

"לא יודע אם המצב פוגע בחלק מהשחקנים או לא, אבל המצב קשה", המשיך טל. "מצד שני אנחנו לא מדברים על זה בינינו כל הזמן. זה לא רק העתיד שלנו, אלא של הקבוצה כולה. אפשר לחזור עם שלוש נקודות מפתח תקוה. זה אולי מגרש קשה אבל גם בבית אנחנו לא מנצחים ככה שאנחנו לא יכולים להתייחס למגרשים כקשים או לא".

טל עצמו צפוי להמשיך בהרכב הדאבליסטית בשבת. מי שבספק למשחק הוא איגו אוטגרי. החלוץ, שעבר פציעה בברכו לפני כארבע שנים, טרם עבר בדיקת MRI ובמועדון מתלבטים האם להחתים אותו לפניה, כשככל הנראה לא יימצא מועד זמין לבדיקה לפני יום ראשון. בבית"ר לא מודאגים לגבי אוטגרי, שבשלוש העונות האחרונות שיחק בצורה סדירה, אך מעדיפים שיעבור קודם את הבדיקה לצורכי ביטוח.

שמעון גרשון חולה, לא ערך אימון מלא היום, אך בצוות המקצועי ימתינו למחר לראות מה מצבו. במידה והוא לא יוכל לשחק, דוד אמסלם יעלה במקומו בהרכב נגד הפועל פתח תקוה.

כמו כן נודע כי דניאל פליובה, קשר קמרוני בן 18 וחצי, אמור להגיע היום בלילה למבחנים. פליובה, המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה של קמרון, משחק בליגה המקומית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully