וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיץ' למכבי עד תום העונה?

22.1.2009 / 11:09

מכבי ת"א ערכה שיחות ראשוניות עם סנטר לובליאנה, מירזה בגיץ’ (23, 2.20 מ’): "אין עדיין מו"מ רציני". אם יוחתם, יצורף על חשבון פייזר

על פי דיווחים בסלובניה, מכבי תל אביב, יחד עם קבוצות אירופאיות בכירות נוספות, הביעה עניין במירזה בגיץ' (23, 2.20), סנטר אולימפיה לובליאנה. לפי הפרסומים, ערכה מכבי שיחות ראשוניות עם השחקן בנוגע לצירופו כבר בימים הקרובים, אולם על פי גורמים בלובליאנה, "הכל עדיין בגדר דיבורים כלליים, אין כרגע מו"מ רציני".

הקבוצה הסלובנית צפויה לדרוש דמי שחרור גבוהים עבור השחקן, וספק רב אם מכבי, המצויה כבר כעת בגירעון גדול, אכן תסכים לכך. אפשרות אחרת היא שבגיץ', החתום לשנתיים נוספות בלובליאנה, יגיע ארצה כמושאל עד תום העונה תמורת סכום נמוך יותר, כשמכבי תחזיק באופציה לרכוש את השחקן בקיץ. בכל מקרה, במידה שבגיץ' או כל שחקן פנים אחר אכן יגיע לתל אביב, יהיה זה במקומו של מרכוס פייזר. החוזה החדש שנחתם לפני כחודשיים וחצי מול השחקן קובע כי למכבי האפשרות לשחרר את פייזר עד לאמצע חודש פברואר בתמורה לפיצוי כספי. פייזר מתקשה להיכנס לכושר משחק, ולכן במכבי שוקלים ברצינות את האפשרות לשחררו. במידה וייחתך, תחסוך מכבי כ-150,000 דולר מעלות חוזהו של האמריקאי, המוערך בכ-750,000 דולר נטו בעונה.

ביורוליג העמיד בגיץ' ממוצעים של 11.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים ב-22 דקות, שלא עזרו לקבוצתו להעפיל לשלב הבא. לפני שבועיים הציג את משחקו הטוב ביותר העונה, כאשר קלע 23 נקודות והוריד 16 ריבאונדים מול פנרבחצ'ה-אולקר. לובליאנה עדיין לוקחת חלק במשחקי הליגה האדריאטית, כאשר במשחק האחרון מול ויוודינה לא שותף השחקן בשל כאבים בברכו. בקבוצה הבטיחו כי בגיץ' ייטול חלק במשחק הקרוב, מול ספליט.

אמש שבו שחקני מכבי להתאמן לאחר חופשה בת יומיים, וערכו שני אימונים ארוכים. ביום ראשון תשוב מכבי למעגל המשחקים, כאשר תפגוש את האלופה הפועל חולון באולם הפחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully