וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב זלצר: "ההתנהלות של מכבי ת"א נועדה לפגוע בנו ובאבוחצירה"

22.1.2009 / 12:09

בהפועל פ"ת כועסים על השיחות בין איזיקוביץ' לנמני, ללא מעורבותם. זלצר: "זה הורס את הספורט". החשש: סעיפים בהסכם הישן שערך מאיר שמיר

"צורת ההתנהלות הזאת מאוד פוגעת ומאוד מעליבה, זה הורס את הספורט. רונן אלעד הבהיר לי שלשמעון יש חוזה לשלוש שנים בהפועל פתח תקוה. כל ההתנהלות הזאת זה דבר מכוער שנועד לפגוע בשחקן ובמועדון", כך הגיב הבוקר מנג'ר הפועל פתח תקוה, זאב זלצר, על המשא ומתן החשאי המתנהל ימים ארוכים בין מכבי תל אביב לאריק איזיקוביץ' בנוגע לשמעון אבוחצירה. בהפועל פתח תקוה לא מבינים כיצד המשא ומתן מתנהל ללא מעורבותם.

"יש עוד קבוצות שרוצות את אבוחצירה", אמר הבוקר איזיקוביץ' שאישר שהוא מנהל משא ומתן עם נימני. אתמול שוחח האחרון עם יעקב שחר ושאל אותו האם קבוצתו, מכבי חיפה, מעוניינת באבוחצירה לפני שהוא יעבור למכבי תל אביב. איזיקוביץ' טוען שחיפה לא מעוניינת בו בגלל האמונה בארבייטמן, בחיפה טוענים שהשם ארבייטמן כלל לא עלה בשיחה.

זלצר: "אני בטוח שאם היו עושים את אותו דבר למאור בוזגלו, הייתה נוצרת סערה במכבי ת"א. לא נפנה לעולם לשחקן לפני שפונים למועדון. לצערי, לא כולם מכבדים את זה". אלעד הוסיף: "אין משא ומתן בין מכבי תל אביב להפועל פ"ת, או בין איזיקוביץ' להפועל פתח תקוה". במכבי תל אביב וגם בצד של איזיקוביץ' אישרו כי הם לא מנהלים משא ומתן עם פתח תקוה, אלא בניהם.

החשש הכבד נובע דווקא מזהות ההסכם הישן בין מאיר שמיר לאריק איזיקוביץ', כששמיר עוד היה בעלים מוצהר בפתח תקוה. בהסכם החדש שערך אלעד מפורט כי אבוחצירה יחזור מהשאלה בתום העונה הנוכחית ואז יושאל שוב להפועל פתח תקוה, לעונה נוספת. העונה הבאה תהיה העונה האחרונה בהסכם החדש שנחתם אז, לשלוש שנים. הבעיה היא האם ההסכם המקורי של שמיר מפרט סעיף אחר, במסגרתו אבוחצירה יוכל לעזוב באמצע העונה. בפתח תקוה מעריכים שלא.

כרגע נראה שאם מכבי תל אביב תפנה לפתח תקוה באופן רשמי זו תדרוש פיצוי ענק תמורתו, וכמובן רשימה של שחקנים שאחד מהם הוא הקשר דן רומן. הבעיה עם הסכמים בכדורגל הישראלי היא שהם בדרך כלל כוללים הסכמים ישנים, התקנון כאן הוא פרוץ וכל אחד עושה מה שהוא רוצה", אומר מקורב לעסקה. "ומה לגבי התשובות בנוגע להסכם הישן?", שואל אותו מקורב ועונה, "הן נמצאות קרוב ללבו של שמיר".

את תגובתו של מאיר שמיר לא ניתן היה להשיג.

הפתרון למשבר? השחקנים יתייעצו עם פסיכולוג

זלצר הודיע לשחקני הקבוצה כי לאחר האימון מחר (שישי) יגיע למתקן האימונים בקיבוץ עינת פסיכולוג, על מנת לשוחח עם השחקנים. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "כנראה שצריך פסיכולוג על מנת להוציא את השחקנים מהמצב אליו הם נקלעו. נקווה שזה יעזור". הפסיכולוג הוא שרגא שדה, ידידו של זלצר. הקבוצה השיגה נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים, בהם כבשה שער זכות אחד וספגה שבעה שערי חובה.

המנג'ר ערך אתמול שיחה עם השחקנים ואמר להם: "אל תשימו לב למה שאתם קוראים או שומעים, אם שחקן כזה או אחר יחתום בקבוצה אתם תדעו לפני כולם. אם יבוא שחקן, זה לא אומר שיש לו טאבו בהרכב. הוא יבוא להילחם כמו כולם על חולצת ההרכב". השחקנים הבכירים, בניהם שביט אלימלך ואורי אוזן, שאלו מדוע השחקנים לא קיבלו משכורות. זלצר השיב כי גם הצוות המקצועי לא קיבל משכורות בגלל עניין ביורוקרטי והמשכורות יחולקו עד סוף השבוע.

במסגרת משחק אימון פנימי בין ההרכב הראשון להרכב השני, ניצח ההרכב הראשון בתוצאה 2:0 משערים של אבי ריקן וקוני דג'קרידג'ה. ריקן וחברו חן עזריאל עשויים לפתוח בסוף השבוע מול האקסית, בית"ר ירושלים. בקבוצה רואים במשחק חשיבות עליונה וניצחון בו עשוי להרחיק את הקבוצה מעט מקרבות התחתית. כזכור, לאחר ההפסד לבני יהודה אמר המאמן אלי מחפוד לשחקנים: "תתרגלו לכך שאנחנו קבוצת תחתית".

הבעלים רונן אלעד צפוי לשוחח פעם נוספת עם מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, על מנת לברר את מעמדם של עומרי אפק ושי מימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully