וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי מטה ESPN את הכף?

21.1.2009 / 23:24

לקראת הסופרבול, אותו תשדר הרשת ב-2 בפברואר (1:30), ניתחו הפרשנים כריס קרטר, קישון ג'ונסון וטרנט דילפר את המץ' אפ הצפוי

הסופרבול יתקיים, אמנם, רק בעוד שבוע וחצי בטמפה ביי (בין ראשון לשני, 1:30), אבל ב-ESPN, שתעביר בארץ את שידור המשחק, לא ביזבזו זמן, ובשיחת ועידה שנערכה הלילה (רביעי) בשיתוף וואלה! ספורט, נתנו פרשני הרשת את הניתוח שלהם לסופרבול. בשיחה נטלו חלק כריס קרטר, תופס העבר הגדול של מינסוטה ומועמד להיכנס השנה להיכל התהילה, טרנט דילפר, הקוורטרבק שזכה עם בולטימור בסופרבול ב-2000, ותופס עבר נוסף, קישון ג'ונסון.

קרטר ניתח תחילה את המץ' אפ. "נראה סופרבול שמעולם לא ראינו, בין מועדון שמעולם לא הייתה לו הצלחה בליגה נגד קבוצה עם הרבה מאוד ניסיון. המפגש בין התקפה להגנה הוא כמו מפגש בין קבוצת בייסבול עם חובטים טובים לקבוצה עם הגשה טובה. אני חושב שהניסיון של פיטסבורג ישחק תפקיד. היא תצטרך 21 נקודות בלבד, והיא תעשה את מה שהיא צריכה במינימום הזדמנויות".

דילפר הסכים: "אריזונה נראתה כמו קבוצה שאין לה רוח במפרשים, אבל שינתה מומנטום וצברה תנופה בפלייאוף. לפיטסבורג הייתה בעיה עם קו ההתקפה, אבל כמו הקרדינלס, שפתאום התחילו לשחק טוב, כך גם הסטילרס שינו את העור. הם לא נראים טוב בהתקפה, אבל כשהם צריכים לבצע את המהלך הגדול הם מבצעים אותו ואני מאמין שכך יהיה גם במשחק הזה".

קישון ג'ונסון ציין גם הוא את ההבדלים בניסיון בין הקבוצות. "אריזונה תניח שהיא צריכה 28 נקודות כדי לנצח, כי היא תספוג משהו כמו 27. היינס וורד הוא השחקן שעשוי לעשות את ההבדל, הוא קשוח מאוד ויש לו יכולת לבצע מהלכים גדולים, גם אם המספרים שלו לא יהיו גבוהים ויוצאי דופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully