וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא בדרך לשיא גינס?

יצחק סולומון

21.1.2009 / 21:35

שחקן קרית שמונה הורחק בשלושה מפעלים שונים: בליגה, בגביע הטוטו, ובגביע אופ"א. שחקן בקבוצה: "ההרחקות שלו מקריות, זה סתם חוסר מזל"

יניב לביא, קפטן עירוני קריית שמונה, יכול להיכנס לספר השיאים של גינס בזכות הישג שהוא היה מעדיף לשכוח: הוא רשם אתמול במשחק גביע הטוטו הרחקה שלישית העונה, שלושה כרטיסים אדומים בשלושה מפעלים שונים: גביע הטוטו, ליגה וגביע אופ"א.

אתמול (רביעי) הוא הורחק בדקה ה- 25 של משחק רבע גמר גביע הטוטו מול בני סכנין, אחרי שהכשיל את יחאל צגאי ברחבה. את הפנדל הפך צגאי לשער לזכות שסכנין, שניצחה במשחק ועלתה לחצי הגמר על חשבונה של הקריה. בחודש אוגוסט האחרון, במחזור השני של ליגת העל, יצאה עירוני קריית שמונה למשחק חוץ מול מ. ס. אשדוד. לביא תפס מאחור את מקרייב מאשדוד, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. המשחק, שהסתיים בניצחון אשדוד 0:2, היה פרוע במיוחד, ושתי הקבוצות סיימו אותו עם תשעה שחקנים.

חודש לפני כן, בהופעת בכורה היסטורית של קריית שמונה בגביע אופ"א, מול מוגרן ממונטנגרו, במשחק בית באצטדיון קריית אליעזר, קריית שמונה עלתה ליתרון, אבל עוד במחצית הראשונה (דקה 25) הכשיל לביא חלוץ אורח וראה את הכרטיס האדום. בדקות הסיום השוותה מוגרן, אבל קריית שמונה עלתה לסבוב הבא בזכות ניצחון חוץ גדול 0:3 במונטנגרו, משחק ממנו נעדר לביא.

"אי אפשר לדבר על תופעה. לדעתי שלושת ההרחקות שלו הן מקריות, או סתם חוסר מזל", אומר שחקן בקריית שמונה, שמפרגן: "יניב לביא הוא מסוג השחקנים שכאשר אתה יוצא למלחמה, אתה רוצה שיהיו בצד שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully