וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הירושה בבית"ר מעלה הילוך

דור בלך

21.1.2009 / 21:20

בבית"ר עדיין תוהים מה פשר הכנת המסמכים במועדון. האם זה בגלל המשקיע שעומד מאחורי איציק קורנפיין או שמא מדובר בהעברת בעלות בחינם לדדש, שמגיב: "הכל שטויות". מי יזכה בממלכת גאידמק הנטושה, אם בכלל?

ייתכן כי מלחמת הירושה בממלכת גאידמק הנטושה מעלה הילוך. בקרב אנשי בית"ר ירושלים גוברות ההערכות כי הקבוצה תעבור לידיו של משה דדש בימים הקרובים וכי המנכ"ל, איציק קורנפיין, יפוטר בעתיד הקרוב. עם זאת, יש לציין שבמועדון לא פוסלים את האפשרות לפיה הרוכש שקורנפיין הביא יקנה בעצמו את המועדון.

כזכור, אנשי בית"ר ירושלים ישבו שלשום עד השעות הקטנות של הלילה במשרדי האגודה בגבעת שאול וערכו את כל המסמכים הנחוצים למכירת הקבוצה. בנוסף, עובדי הקבוצה התבקשו לאחרונה להעביר את פרטי תנאי העבודה שלהם, גם לקראת קיצוץ של 20 אחוזים וגם לקראת העברת בעלות אפשרית. חלק מעובדי המועדון קישרו זאת לדדש, אם כי חלק אחר סבור כי כל העניין קשור במשקיעים האפשריים אותם עניין איציק קורנפיין. אגב, בבית"ר מספרים כי קורנפיין עניין שני אנשי עסקים ברכישת בית"ר ולא אחד.

כרגע, כולם מחכים למוצא פיו של גאידמק. מבחינתו של גאידמק, כל פתרון יקל עליו מאוד. על פי דיווחים, גאידמק נקלע לחובות גדולים בחודשים האחרונים, התנערות מהירה מבית"ר ירושלים עשויה להוות פתרון טוב וגם אם הוא לא יקבל עבורה תמורה כספית (וכמובן אם כן, במקרה שהמשקיע של קורנפיין יחליט ללכת על זה). העברת המועדון תחסוך לגאידמק את עלויותיהם הגבוהות של חוזי השחקנים והצוות המקצועי.

דדש הגיב הערב (רביעי) כשאמר: "הכל שטויות. שום דבר לא השתנה. אם יקרה משהו, אני אודיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully